Delvis Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Etter min mening begynner Julehysteriet alt for tidlig. Forståelig at forretningsbransjen vet å utnytte dette .. men at vanlige folk synes det er stas å pynte å kjøpe julesaker så tidlig, synes jeg er litt rart Det kan vel ikke være noe kjekt engang, man blir jo lei julejuggel og julemas lenge før julen starter. Og da er det bare noe få dager, så er alt over Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 At det begynner sånn i slutten av november, er helt greit. Det som er verre er at julehysteriet faktisk begynner i midten av september. Men denne diskusjonen har vi hatt før her på forumet... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Men denne diskusjonen har vi hatt før her på forumet... 5224771[/snapback] Så et par sider bakover først og kunne ikke se noe sånn diskusjon. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 søkefunksjonen funker bra.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er jo ikke noen vist i å si at "denne diskusjonen har vi hatt før". Det er jo derfor vi har et forum, netopp for å diskutere ting og tang. Det er helt sikkert mange som ikke har fått med seg denne diskusjonen som har vært før. Selv har jeg ikke sett den og vil gjerne diskutere videre i denne tråden. Anyway, julehysteriet begynner altfor tidlig! Når var det julebrusen først ble solgt i år da? Oktober? Helt feil. Dessuten er det jo julemarked for alt! Til og med Apoteket har juletilbud på julekrem osv. Helt idiotisk. Dette kveler den egentlige essensen med julen spør du meg. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kan trøste dere med at det er værre her i Irland, her har det vært julegodter og pynt og stæsj i butikkene siden sommerferien. Enkelte butikker selger også julepynt og diverse julestæsj hele året. Matbutikkene har i tillegg "christmas-" som forbetegnelse på nesten alle matvarer. "Christmas Indian Tikka Chicken" f.eks Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Til og med Apoteket har juletilbud på julekrem Hva er julekrem ? Men julebrus ja,kom i høstferien den :S Noen som bor på østlandet som drikker "skikkelig" julebrus ? Adventsstjerne er greit nok nå, men ikke mer julepynt ! Det får vente til lillejuleaften, eller dagen før:) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 julen starter alt for tidlig ja går nesten lei julen før den begynner. men i år har jeg ikke kjøpt eller spist noe som jeg forbinder med julen i det hele tatt. sluttet til og med og drikke cola når det kom nisser på den. gleder meg til desember nå da.... drikke masse Arendals julebrus. det er den beste Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Nuvel.. dersom juleproduktene kommmer i november er det ganske praktisk med tanke på juleinnkjøpene. Hadde produktene kommet i midten av desember hadde det blitt mindre tid til å handle julegaver og ting og tang. Men at pepperkakene og julemarsipangrisene kommer i oktober er for tidlig etter min mening. Jeg, for min del, kommer ikke or'ntli' i julestemning før det er noen få dager igjen til julaften. Jeg synes bare det er koselig med juelpynt i gatene og slikt. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hehe kom til å tenke på han læreren vi hadde i fjor, han satte på kontoet sitt å hørte på julesanger å sa til elevene "ja nå er det ikke lenge til jul" dette var 2-3 uker før sommerferien begynte Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er jo ikke hysteri med en gang. Det starter med litt juleting, så mer og mer, det bygger seg opp på en måte. Må jo skjønne at det blir sånn. Hadde vel vært rart hvis det plutselig fra en dag til en annen, gikk fra å være ikke noe juleting til plutselig å ha masse julereklamer overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå