Πεισιθάνατος Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvem er dette da? det er sputnik elle hva den karen heter ? det er sputnik elle hva den karen heter ? Du er lettlurt ass! Jeg måtte virkelig le da jeg leste dette. :!: Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 vel. . . jeg skjønte ikke helt. . . litt ung til å skjønne det, kanskje? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Vel, det er vel ikke stor fare for uthenging, så da kan man vel legge til en link. Link! Og forresten: prøv å høyreklikke og velge "lagre bilde" Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 vel. . . det står sputniksomung. . . er det bare for å lure, eller? kanskje jeg er litt treig i dag. . . har hatt mattetentamen og hjernen lukter svidd Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 lols, han ble eid. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 vel. . . det står sputniksomung. . . er det bare for å lure, eller? kanskje jeg er litt treig i dag. . . har hatt mattetentamen og hjernen lukter svidd 5225281[/snapback] Du har visst ikke deltatt i bildequiz. Der er det så vanlig å sjekke filnavn at man må kalle filene for noe helt uforståelig. Når det virkelig står et ord der stoler man visstnok blindt på det. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 vel. . . det står sputniksomung. . . er det bare for å lure, eller? kanskje jeg er litt treig i dag. . . har hatt mattetentamen og hjernen lukter svidd 5225281[/snapback] Du har visst ikke deltatt i bildequiz. Der er det så vanlig å sjekke filnavn at man må kalle filene for noe helt uforståelig. Når det virkelig står et ord der stoler man visstnok blindt på det. 5227676[/snapback] vel. . . syntes ikke den var noe 'Gullkorn' uansett. . . Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Haha. Lol, ass. Sputnik som ung, o rly? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Haha. Lol, ass.Sputnik som ung, o rly? 5354502[/snapback] Ya rly! Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Haha. Lol, ass.Sputnik som ung, o rly? 5354502[/snapback] Ya rly! 5357344[/snapback] no wai! Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 ÅÅÅÅÅJAAAA skjønte den nå trur eg så personen på det bildet er ikkje sputnik som ung? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Du har visst ikke deltatt i bildequiz. Der er det så vanlig å sjekke filnavn at man må kalle filene for noe helt uforståelig. Når det virkelig står et ord der stoler man visstnok blindt på det. 5227676[/snapback] Det kan da ikke være så vanskelig å se "gullkornet", hvis en har lest Mr. Crowleys innlegg. Stor applaus til Mr. Crowley alle sammen. Endret 1. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå