Ozelot Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hvis jeg mottar en pm ser jeg en "påminnelse" helt oppe. Klikker meg inn til inboksen, og fant ut at jeg glemte å rette på noe. Går tilbake til innlegget, og ser ikke lenger "1 ny melding" helt oppe til høyre. Someone ? Edit: Det som også er rart(eller rettere sagt feil) er at når jeg får 1 melding, så får jeg opp "1 nye meldinger" Rett er "1 ny melding" Endret 29. november 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
pej Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Dette er ingen feil, det er slik det skal fungere. Du har allerede fått beskjed om at du har fått PM, hvorfor skal varslingsboksen fortsette å forstyrre deg? Har endret teksten for meldingsvarslet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ikke det jeg mener. Men for å sette det på en litt en annen måte: Skal det bare vise "0 ny melding" hvis jeg har vært innom inboksen og sjekket for pm(ikke lest, bare sett) ? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Poenget er at IPB åpner ikke får flertallsendinger slik det er oppbygd. Det gjelder ikke bare i meldingsboksen. Jeg vil påstå det finnes to typer webutviklere som bruker IPB: De som tenker "Aha, men da kan vi putte på masse paranteser, så blir det bra!" ...og det som tenker... "Putter vi på masse paranteres blir det lett uoversiktlig, og det ser billig oversatt ut. Derfor finner vi på en helt annen løsning." Hva synes du er best å lese? 1 ny(e) melding(er) eller Meldinger (1) Endret 29. november 2005 av fjartan Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva synes du er best å lese? 1 ny(e) melding(er) eller Meldinger (1) 5226000[/snapback] "Meldinger (1)" er absolutt genialt og mindre rotete. Kunne godt vært "Nye meldinger (1)" også. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Enig med pingla over meg. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ja, definitivt. Det ser litt uoversiktlig ut slik som det er nå. (synes JEG:P). Hva mener drift om dette? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
pej Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Sånn da. Nå blir den ikke endret mer. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du er en knupp Hører på brukerne og. *stolt* Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg