Beining Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei, Jeg trenger en ny telefon. For øyebikket bruker jeg en Nokia 9500, men den er litt for stor. Bør kunne synkes mot Mac. Har bestillt meg en K-jam, men tror den blir for dyr, da det kom noen uforusette utgifter. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ja. Form: -Format: Et fett. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Intergrert. -Sprut/støtsikker: Ikke et must. Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. 6610, over 128x128 bildepunkters oppløsning. -Touchscreen: Ja, om det er det så, men er vell ikke det på noen i den pris klassen?. Pris: Jeg har mellom 2000 og 3000 kroner til rådighet, men kom med forslag om det er noen over som er bra også Diverse: -Merke: Er det samme, men helst ikke Nokia. -Kamera: Et fett. -Videokamera: Et fett. -Symbian: Fordel om det er. -Infrarød port: Tja.... -Blåtann (Bluetooth): Ja... det er kjekt. -Minne: Nok til noen notater, kalder, meldiger osv.... -Minnekort?: Helst. -MP3: Ikke must, bruker heller iPoden. -Triband: Ja. -UMTS/3G: Helst. -Wlan: Fordel om det er. -GPS: Nei. -Radio: Nei. -Bruksområder: Ringing, litt SMS, E-post, Kalender, Notater osv... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva med denne? N3230 Lenke til kommentar
Beining Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Om noen lurer så ble det Qtek 9100. Oppfulgte nesten alle mine krav Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Gratulerer da! Håper du vil like den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå