Gå til innhold

Bare 2000 Xbox 360 til Norge før jul

Vallhall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir så mye spekulasjon her nå syns jeg, trenger litt mer håndfaste bevis hvis ting som dette skal bli trodd på.

Vi får vente å se på release dagen =)

Eller til microsoft kommer med noe om det.

5224681[/snapback]

Er enig, all "hot-newsen" som har kommet de siste 2 dagene har vert hva folk har "hørrt" fra fugler og studenter som jobber deltid på elkjøp. Venter til mer håndfaste kilder kommer på banen...

Lenke til kommentar
Espen Gylvik, som er MS Xbox sjefen er faktisk en tidligere kollega av meg.. Kanskje jeg skulle ringt han å spurt? :)

5224739[/snapback]

Bill Gates er onkelen min, tror jeg ringer og sier han bare skal gi faen i europa-launchen for jeg får vondt i hodet mitt av dette...

(sorry jeg bare måtte) :cool:

Lenke til kommentar
Nå uttalte jo den norske Xbox-sjefen i ITavisen for et par dager siden at de ville få mellom 10 og 20.000 her til landet før jul da...

5224572[/snapback]

Hey.. det var akkurat det anslaget jeg anntok ville komme til Norge :)

Europa mottar ca. 300 000 konsoller, så bare 2000 til Norge må jo være for lavt.

Lenke til kommentar
Espen Gylvik, som er MS Xbox sjefen er faktisk en tidligere kollega av meg.. Kanskje jeg skulle ringt han å spurt? :)

5224739[/snapback]

Bill Gates er onkelen min, tror jeg ringer og sier han bare skal gi faen i europa-launchen for jeg får vondt i hodet mitt av dette...

(sorry jeg bare måtte) :cool:

5224782[/snapback]

hehe :!:

Vil tro at vi vil få flere enn bare 2000 men må si at det begynner å bli litt slitsomt med fugler som flyr rundt og sprer "Hot news" som AcIdica skrev

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...