OnetroM Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Men så veit vi hvordan markedsføring fungerer også Bare tenkt tilbake på hvordan 'ingame' grafikken på BF2 skulle være. Det var ganske mye mer heftig enn det det endte med, kulesprut og støvskyer og alt var bare gull. Photoshop er nok en god venn å ha når man skal hype opp noe Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det med konsekvens fysikk og eye candy fysikk, hva med egne servere for folk som har PPU? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det med konsekvens fysikk og eye candy fysikk, hva med egne servere for folk som har PPU? 5808105[/snapback] Det største problemet er vel at komplisert ppu fysikk genererer ufattelige menger data, så bånnbredde blir et problem for online spilling. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det største problemet er vel at komplisert ppu fysikk genererer ufattelige menger data, så bånnbredde blir et problem for online spilling. 5866704[/snapback] Jeg tror man kan bruke event-perfekt mode eller hva i alle dager det heter, så skjer nøyaktig det samme som på serveren som hjemme, man bare overfører det man gjør i dag, dvs hvor karakteren er og hvilken retning de ser og skyter. Ellers kan man bruke færre fysikk objekter, men mer avanserte som tar store mengder kalkuleringer men lite å overføre, som f.eks flytende vann og klær. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det med konsekvens fysikk og eye candy fysikk, hva med egne servere for folk som har PPU? 5808105[/snapback] Det største problemet er vel at komplisert ppu fysikk genererer ufattelige menger data, så bånnbredde blir et problem for online spilling. 5866704[/snapback] Vil ikke fysikkberegninger og grafikk-rendering skje lokalt på maskinen? Slik at informasjon om bevegelser av karakteren og kjøretøy blir sendt til og fra server istedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå