olsmor Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Er på et prosjekt som sender ut SMS'er for å logge seg på en portal. Vi er derfor avhengig av en viss responstid (<3 min). Jeg ønsker derfor å overvåke tiden det tar fra vi sender SMS fra vår gateway, via Telenor og til SMS'en er mottatt på en mobiltelefon. Har dere noen gode forlsag til hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg foreslår Linux. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 små hjerner på noen av dere som skriver her.. bare skriver linux det er alt.. Du trenger nok en eller annen avtale tjeneste med telenor på den...jeg kan ikke se noen annen vei det kan funke uten en eller annen retur svar greie fra telenor.. Lenke til kommentar
olsmor Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Det virker nesten sånn ja. Får sjekke med de. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det kommer jo an på hvilke tjenester gatewayen eller tjenestetilbydere tilbyr da. Hvem bruker du? Lenke til kommentar
olsmor Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Har sjekket med tjenestetilbyderen, de har ingen slik overvåkingsfunksjon utover at de får bekreftelse på at Telenor har mottatt meldingene. Skal høre med telenor i løpet av uka... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Eg vil faktisk heller tro at det er en sak mellom tjenestetilbyder og Telenor. Lenke til kommentar
olsmor Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 I utgangspunktet. Men problemet har vært tildels lang responstid fra Telenor selv om vi vet at gatewayen vår har sendt meldingene til Telenor. Vi er helt avhengig av at brukerne mottar SMS innen noen minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå