Tumbleweed Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) <---- fersk, og med et spørsmål jeg ikke har funnet svar på enda: Hvordan sikrer jeg at låtene jeg har rippet blir overført og legger seg i riktig rekkefølge på spilleren? (en kjempebillig og enkel 256mgb flash-sak) Spilleren har ingen funksjon som lar meg endre rekkefølgen på låtene, de lagres uvilkårlig (dog innenfor riktig album-mappe) Bruker Audiograbber, og flytter filene med explorer. Har også prøvd å synkronisere via WMP, alt ser ok ut, men på spilleren stemmer det ikke. T'Weed Endret 2. desember 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Du sier ikke hvilken spiller det er snakk om. Men kanskje det hjelper hjelper å endre filnavnene f.eks fra artist 1 - låt 1 til 1-artist 1 - låt 1. Slik at den vil lese 1 tallet først og nummere etter det? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Skal prøve det. Det er forresten en Logik til 250,-. Kjøpt bare for å teste opplegget, pluss at jeg trenger flashminne i jobben..... T'Weed Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 De fleste slike spillere legger filene etter hverandre som vist over, husk bare å bruke 01, 02 osv. dersom du har flere enn 9 filer! 11 kommer før 2 dersom du kun bruker ett siffer! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Jepp. Det funker. Takker! T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå