JBlack Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva refererer denne egentlig til? http://www.start.no/tegneserier/m/?1133218800 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 vel.. ikke jeg heller, men en ting har jeg skjønt.. "some kind of monester" er noe viktig i stripen.. kanskje en sitat fra en film eller noe som vanlig Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har googla litt, og eneste jeg får opp er Metallica-referanser. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tror Metallica-referansen er spiker'n. Some Kind of Monster er jo en dokumentar om Metallica. I siste rute sier Mads "Crossroads" når kompisen sier han kunne svart noe annet. Crossroads er også en film, med ... <stønn> B. Spears. Meningen kan vært at Mads syns Some Kind of Monster er en dritt film som han blir kvalm av, og at selv Crossroads er bedre ?? Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Korrigere meg gjerne hvis jeg tar feil. Men M har sett Britney Spears-filmen "Crossroads". Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Men det må da være noe med den filmen som gjør at kompisen må rope på elgen... Et eller annet som skjer i den filmen, som Mads også har gjort. Forrige stripe handla om overdrevet inntak av alkohol, og det er jo en grunn til å være litt "krank i magen" et par dager. Men ikke grunn nok til å få kompisen til å vrenge seg. Men siden jeg ikke har sett filmen, så står jeg fast her. Prøvde å spørre på musikk-forumet også, men ikke noe napp ennå. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 er også en film som heter Montezumas Hevn, ref. andre rute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå