Gå til innhold

Transfer til "hvor-du-vil" kommer kanskje i januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har store forhåpninger til det... Jeg var offline fra juni til september, og alle mine venner flyttet til ny server i midten av den perioden.

Så nå er mine gamle chars i limbo på Burning Blade, mens jeg har måttet starte nye chars på Balnazzar eller hva den serveren nå heter.

Forresten, ingen vits å prøve seg på den derre paladin greia, bare sett /ignore med en gang.

Lenke til kommentar
Morn.

Snakket nettopp med en GM for å få en av vennenne mine tilbake. Det var egentlig ikke derfor jeg spurte, men måtte skrive det for å vite det jeg egentlig lurte på - nemlig om vi får mulighet til å flytte hvor vi vil.

Og jeg fikk svar :)

5224358[/snapback]

LoL, mage kan lage bread...Conjured

Lenke til kommentar
Hørte at det var snakk om at man kunne flytte characters over til andre kontoer også.

5225334[/snapback]

tror det ble droppa fordi det er enda lettere å selge chars.

5225394[/snapback]

Noen som vet dette sikkert? Vil helst ikke starte på nytt selv om jeg kjøper selv. :)
Lenke til kommentar
LoL, mage kan lage bread...Conjured

5225146[/snapback]

Sarkasme? Nei, det har vi ikke hørt om.

5235479[/snapback]

Korrekt!

Jeg fikk forresten en venn av meg til å slutte å si "can you give me food and water pls" til "can you please make me some food and water?"

Vi hadde et lite veddemål med hva som funka fortest. De første tre vi spurte med gamlemåten svarte ikke, den fjerde spurte vi med "min" måte, fikk mat og vann på flekken :p

Fikk selvfølgelig mat fra en av vennene til magen, nemlig en paladin, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...