Åsmund@ATi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hei Skal gå til innkjøp av bærbar rett etter nyttår tenkte jeg. 4 valg muligheter som jeg har sett på: ------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------ (Unwill INE256)Alienware - bestille fra England... blir rundt 17k _ Kan velge: --Alienware® m5500 15.4" WideUXGA 1920 x 1200 LCD - Xeno Grey - --Alienware® m5500 15.4" WideSXGA+ 1680 x 1050 LCD - Xeno Grey - M ---Alienware® m5500 15.4" WideXGA 1280 x 800 LCD - Xeno Grey -------------------------------------------------------------------------------- Netshop INE256 til 16.500kr med 2GB ------------------------------------------------------------------------------ Digital Impuls Unwill INE256 til 16 000kr med 2.13, 2GB, 100GB osv ------------------------------------------------------------------------------ Dell sin XPS Gen2 med 7800GTX her kommer det på rundt 20k da... men muligens kan jeg få tak via en liten bedrift og da synker den prisen ned rundt 16.. ------------------------------------------------------------------------------ SHG sin 5750 med 7800GTX til 17k ------------------------------------------------------------------------------ Vel digital Impuls, netshop og Alienware sine er prikk like så der er det vel abre produsent logoen som er forskjell. Mange alternativ dette og alle er gode på sine områder. Men hva er smartest og mest for pengene? Også kommer hva jeg har bruk for og da.. Har jo da en Ganske kraftig Stasjonær pc fra før av. "#Alienware har en type som heter 5700 og da.. den skulle jeg likt og vist hvem som produserte: Alienware m5700 LINK Digital Impuls Netshop sin Netbook Alienware Endret 1. desember 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 er det mulig å få den alienware pcn med norsk tastatur? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Vel, muligens.. kan spørre alienware I England.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå