Dahl Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Billettsalget til The Gathering 2006 er ventet å starte i midten av desember. Et nytt system skal gi alle likt utgangspunkt til å få kjøpt billetter. Les mer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 *Glede seg* Hvordan blir det med HW-rekka i år? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Dette blir første året jeg kan kjøre med bil ned selv:) Hvem er det som har annsvaret for hw rekka i år? Må nesten melde meg på den Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 får vel bli med neste år da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva var _egentlig_ meningen med denne nyheten her? Jeg syntes egentlig dette var en ganske teit nyhet. Du har ikke noe fast info å komme med her, så jeg ser virkelig ikke nytten. Anyway, TG06 blir kos! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hva var _egentlig_ meningen med denne nyheten her? Jeg syntes egentlig dette var en ganske teit nyhet. Du har ikke noe fast info å komme med her, så jeg ser virkelig ikke nytten. 5224331[/snapback] Å informere om når billettsalget starter og om hvordan det vil foregå. Er ikke det innlysende? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5197208 clvn: Forøvrig er det flere tusen mennesker som venter på den dagen billettene kommer, da dette er "Jul" for ganske mange. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Blir vel TG på meg neste år også. Spørs litt med penger. Blir vel i April neste år ikke sant? (12-16. April i følge TG Kalkulatoren) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Blir vel TG på meg neste år også. Spørs litt med penger. Blir vel i April neste år ikke sant? (12-16. April i følge TG Kalkulatoren) 5224640[/snapback] 12-16. april stemmer, det er også nevnt i artikkelen. Endret 29. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ahh... Ok... Dumme meg... Leste på #TG først at det stod: "Billetter sannsynligvis i første halvdel av desember -- følg med på www.gathering.org". Så dreit egentlig i artikkelen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Et par OT spam innlegg fjernet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Bruker det å være "kamp" om å få være med, eller er det rikelig med plasser. Hvordan blir luften inne i hallen? Jeg får tenke på om jeg vil være med. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Det pleier å være "kamp" om å få billetter, i fjor satt jeg oppe flere timer for å forsøke å få tak i billetter. Jeg både håper og tror at det nye systemet vil gjøre billettbestillingen relativ smertefri, men alle får nok ikke billetter. Så vidt jeg vet har TG vært utsolgt nesten hvert eneste år. Jeg vil påstå at luften inne i hallen er det største problemet for TG. I tillegg til at luftrenseanlegget står på, så blir luften ofte skiftet ut ved at alle dørene åpnes. Det kan derfor være litt kaldt å sitte nærme en utgang. Luftkvaliteten er grei, men alt flyvestøvet er et stort problem, spesielt for personer som sliter med allergi og/eller astma. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hm , har enda ikke bestemt meg for om jeg skal på tg eller ei *klø seg i hodet* Det er jo en hard 20 minutter biltur Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Betyr det nye systemet at vi må opprette en ny konto hos PTN, eller mener du at vi må "registere" oss kun for TG-delen? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Får se om jeg ikke kommer meg på tg jeg også, men jeg ser for meg mareritt på toget . Blir litt dyrt også... Endret 29. november 2005 av sablabra Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Woho! På tide at det skjedde noe Var i år og skal til neste år, gleder meg! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Min jomfrutur til TG blir å skje i 06. Kjører fra 3mil nord fra Narvik Detta blir king kong. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva om flere personer registrerer seg som "kjøpere" enn det er tilgjengelige billetter? Vil ikke dette bety at den som registrerer seg først i praksis kan ende opp uten billett? Lenke til kommentar
futti Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva om flere personer registrerer seg som "kjøpere" enn det er tilgjengelige billetter? Vil ikke dette bety at den som registrerer seg først i praksis kan ende opp uten billett? 5226448[/snapback] Da kan man nok, som tidligere, skrive seg på ventelisten. Er alltid mange som avbestiller TG-billetter og da vil neste man i ventelisten få mulighet til og kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå