krage83 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Okey jeg kunne ha skalert avataren min selv, men akkurat nå får jeg ikke åpna gimp. Men under avatarinnstilingene på min konto står det Bildeskalering aktivert(Dette vil redusere bildestørrelsen for deg i piksler) Men både når jeg prøver å linke til en avatar på en nettside eller laste den opp til forumet får jeg feilmelding om at den er for stor. Enten må overnevnte tekst fjernes ellers må bugen fikses Edit: Og nå ser jeg at avataren min er tatt inn fra en den siden jeg prøvde å linke til selv om jeg fikk feilmelding Endret 29. november 2005 av krage83 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Som det står så skalerer den bildet _i pixler_, ikke i størrelse. Og dermed nytter det ikke om du prøver å legge til en avatar som er fysisk for stor. Altså i Kb Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Okey Tror i alle fall øya mine har med å skjerpe seg, for jeg leser alt på skrå nå og hulter til bulter så feilmeldingene blir også rare (ikke så lett når man er sterkt svaksynt og har en øyesykdom som gjør at øynene beveger seg konstant ) Edit: Siden det var jeg som leste feil, på alle steder, så kan denne tråden med fordel stenges Endret 29. november 2005 av krage83 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg