bhargava Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei, jeg har kjoept en baerbar pc i Australia, og lurer paa hvordan jeg kan gjoere denne sonefri. Modellen er HP DV1330AP. Har proevd aa soeke paa nettet og dette forumet uten hell. Vet noen om hvordan jeg kan bytte tastaturet ogsaa? Er dette normalt en garantisak? Oensker norsk tastatur. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gen. Hospital Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 prøv The Firmware Page Å skifte til norsk tastatur er vel neppe en garantisak? Uansett, mange (De fleste? Alle?) bærbare bruker standard tastatur moduler. Gå innom en pc-butikk (Altså IKKE Elkjøp eller lignende, men en ordentlig pc-butikk ), og spør om de kan hjelpe deg med tastaturet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg bruker AnyDVD. Supert program! Når det gjelder tastatur så er egentlig Gen. Hospital på bærtur. Du må nok kontakte HP hvis du vil ha norsk tastatur. Å stikke til en "ordentlig" pc-butikk løser ikke problemet. Lenke til kommentar
Gen. Hospital Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Erm, kontakt HP om tastatur, ja Vil Eulogy anbefale å betale 40 USD for anydvd, uten å sjekke om det finnes en sonefri firmware til dvd-spilleren? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg bruker DVD Region + css free funker veldig fint Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Erm, kontakt HP om tastatur, ja Vil Eulogy anbefale å betale 40 USD for anydvd, uten å sjekke om det finnes en sonefri firmware til dvd-spilleren? 5225325[/snapback] Jaså. Prøver du å ta tilbake fordi jeg sa du var på bærtur? Av egen erfaring så anbefaler jeg AnyDvd. Det fjerner alle sperrer. Om det finnes firmware som gir sonefir dvd, så er jo det fint. Han spurte om måter å gjøre den sonefri på, og jeg svarte. Lenke til kommentar
Gen. Hospital Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Erm, kontakt HP om tastatur, ja Vil Eulogy anbefale å betale 40 USD for anydvd, uten å sjekke om det finnes en sonefri firmware til dvd-spilleren? 5225325[/snapback] Jaså. Prøver du å ta tilbake fordi jeg sa du var på bærtur? Av egen erfaring så anbefaler jeg AnyDvd. Det fjerner alle sperrer. Om det finnes firmware som gir sonefir dvd, så er jo det fint. Han spurte om måter å gjøre den sonefri på, og jeg svarte. 5227201[/snapback] Når man er idiot, er det ingenting annet å gjøre enn å legge seg flat... så ja... Endret 29. november 2005 av Gen. Hospital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå