Amon Amarth Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 CAN U MAKE WATER!?== Da sier du bare; 'Yes I can make water, but that will cost you money.' Eller så mekker du en macro /r 100 food 3g, 100 water 5g. da holder dem enten kjeft eller så betaler dem for seg =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 er kanskje litt off topic, men men jeg spiller ikke WoW, men spiller derimot Diablo II: Lord Of Destruction er -mye- av det samma der: "free plz jalla jalla". gir ofte bort items, men det er _ikke_ til folk som spør. er da noen med moral der og, men så lenge det finnes online-spill med items ol. så vil det være sånne. beklager bryderiet Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Er noe av dette no særlig å grine over a? Er jo bare å drite i det. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er noe av dette no særlig å grine over a? Er jo bare å drite i det. 5229063[/snapback] Det å få forespørsler om food/water eller portals er ikke noe problem så lenge de holder en høflig tone, og betaler for reagenten som trengs for portal. Det som virkelig er plagsomt er å bli bomba av tells som "WATER PLX!11oneoneeleven", "BREAD PLZ" og "U MAEK PORTAL TO <sett inn by her>. Instances er noe annet, da lager jeg det som trengs til de som vil ha det. Det skulle jo bare mangle. Mulig at det bare er jeg som er sær, men hvis de vil at jeg skal bruke tid og mana på å lage water eller food til dem og ikke engang gidder å skrive på en ordentlig måte, eller ihvertfall skrive 'please' så kan de bare ha det så godt. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har faktisk betalt litt for water fra Mage. Blir uansett mye billigere enn å kjøpe fra vendor. Må ha vann til å farme med Mookin form Lenke til kommentar
saxin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg spiller på Deathwing og har bare møtt snille mages. Alle i instancer mekker vann til meg (Druid) uten å klage. Kargath er alltid stappet med folk og mages der lager mer enn gjerne vann til folk som skal ut å grinde, duellere eller gå til instancer. Men han du møtte på er for ille. Ante ikke at folk var så frekke. /ignore ? 5224157[/snapback] Han spiller alliance. Dette kan nok ha mye å si! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er vel ikke noe vits å blåse opp dette så mye som dere gjør. Det er jo ikke som i virkeligheten der man måtte ha hørt på dem... hvis man ikke dreper de da. Bare ignorer de herregud Jeg mener det er sært å klage over noe sånt som dette Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er en schlager å si at du er bread specced hvis noen spør deg om vann på en mongo måte. Når det gjelder beggers, så pleier jeg bare å svare med samme mynt, dvs whispre de med uforståelige setninger. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har aldri sagt nei, eller tatt betalt for vann. Jeg blir veldig irritert, men prøver å ikke vise det i wow, siden det er greit å bli huska som en snill mage En liten ting som irriterte meg enormt her forleden var en 55 typ som skulle ha vann da jeg browsa AH. Ok, såklart kan han få vann, men han spør slik : "plz can u make me 100 water, I know you are busy but i need it" Argh, jeg gjør det jo med glede hvis du ikke bruker "plz, u og annet møl-engelsk"!'' Så jeg spør, 100?!? Ja, sier han , han skulle visst ha det til en stor grinde runde.... 5 min senere legger jeg merke til at han er borte, fordi jeg gjorde en /who (alltid nysgjerrig på hvor folk grinder:)) Irriterende ! Lenke til kommentar
-jH Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Alt blir jo litt bedre nå i neste patch, fellow mages! Conjure Crystal water: 10 stk ^^ Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Gleder meg som en unge! Kommer til og gjøre tilværelsen som mage så utrolig mye lettere. Lenke til kommentar
JV Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Bare en som har tigget til meg... han kalte seg plzplzplz og spurte om å få gull.. han var level 1 og jeg var level 3.. håper han bare lagde den charn for kødd... hvis ikke ern rimelig skrudd i hodet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har begynt å svare tiggerene tilbake med samme mynt. Hvis de whisperer meg "1g plz" eller noe lignende, pleier jeg å spille dum - og late som om de skal gi meg penger. Til slutt blir de fleste så irritert at de ignorerer meg. Problem solved! Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 dr00d:can you make water plz? meg:Yeah, should'nt be a problem.. dr00d:this is sparkling dr00d:make crystal? meg:sorry, I don't have time for it. dr00d:make crystal for group? 2 mana users da lukket jeg tradevinduet og sa at han bare skulle ha godtatt 40 sparkling, crystal water er for mye å forlange fra en random. havnet forresten på ignore listen hans. makan til uhøflighet! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Som en mage har jeg følgende å si til vanntiggere: Pay me, bitch! Lenke til kommentar
andiss Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hehe hver gang jeg spør en mage om Food, trykker jeg på macro mitt " Hey, do you have time to Conjure some food for me? " . Funker alltid. Alltid greit å være høffelig. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hater så inni helvette å få tells som om forespørsel om summoning til det området jeg befinner meg i.. JEG må finne folk til å hjelpe med summoning, JEG må sløse shards, JEG må waste tid. Greit nok når de har en høflig tone, men soulshards er "precious" Og at folk forventer at jeg skal finne masse folk til å hjelpe meg å summone en ukjent person for under 1g.. Det er ønsketenkning Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hater så inni helvette å få tells som om forespørsel om summoning til det området jeg befinner meg i.. JEG må finne folk til å hjelpe med summoning, JEG må sløse shards, JEG må waste tid. Greit nok når de har en høflig tone, men soulshards er "precious" Og at folk forventer at jeg skal finne masse folk til å hjelpe meg å summone en ukjent person for under 1g.. Det er ønsketenkning 5233222[/snapback] minner meg på at jeg summona en lvl 1 fra if til tanaris, fikk faktisk 10 G . Men morsomste er jo når man er i samme område og folk spør om jeg kan summone dem til et annet sted. Eller folk som ignorerer når du sier nei til å summone dem. Men en ting jeg synes er greit er å summone folk til if når jeg er der, bare at folk er så SYKT lite hjelpsomme, står 200 lvl 60er der, INGEN gidder å ta seg bryet med å bruke 20 sekunder på å glede en "lowbie". Guildsummons er bare flott Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Mager; hvorfor sier dere bare ikke "on one condition, if you help me summon a friend" inviter han til gruppa og lag protal til TB/Darnassus. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg gjorde det en gang.. Han ville ha gull, jeg ba han trykke på portalen så han ble teleportert til darnasus. Men han var nybegynner og skjønte ingen ting så endte med at jeg teleporterte meg til darnasus får og hente han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå