Gå til innhold

Jeg hater tiggere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er kanskje litt off topic, men men

jeg spiller ikke WoW, men spiller derimot Diablo II: Lord Of Destruction

er -mye- av det samma der: "free plz jalla jalla". gir ofte bort items, men det er _ikke_ til folk som spør. er da noen med moral der og, men så lenge det finnes online-spill med items ol. så vil det være sånne. :ermm:

beklager bryderiet

Lenke til kommentar
Er noe av dette no særlig å grine over a?  :hmm:

Er jo bare å drite i det.

5229063[/snapback]

Det å få forespørsler om food/water eller portals er ikke noe problem så lenge de holder en høflig tone, og betaler for reagenten som trengs for portal.

Det som virkelig er plagsomt er å bli bomba av tells som "WATER PLX!11oneoneeleven", "BREAD PLZ" og "U MAEK PORTAL TO <sett inn by her>.

Instances er noe annet, da lager jeg det som trengs til de som vil ha det. Det skulle jo bare mangle.

Mulig at det bare er jeg som er sær, men hvis de vil at jeg skal bruke tid og mana på å lage water eller food til dem og ikke engang gidder å skrive på en ordentlig måte, eller ihvertfall skrive 'please' så kan de bare ha det så godt.

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Deathwing og har bare møtt snille mages. Alle i instancer mekker vann til meg (Druid) uten å klage.

Kargath er alltid stappet med folk og mages der lager mer enn gjerne vann til folk som skal ut å grinde, duellere eller gå til instancer.

Men han du møtte på er for ille. Ante ikke at folk var så frekke. /ignore ?

5224157[/snapback]

Han spiller alliance. Dette kan nok ha mye å si! :)

Lenke til kommentar

Har aldri sagt nei, eller tatt betalt for vann. Jeg blir veldig irritert, men prøver å ikke vise det i wow, siden det er greit å bli huska som en snill mage :D

En liten ting som irriterte meg enormt her forleden var en 55 typ som skulle ha vann da jeg browsa AH. Ok, såklart kan han få vann, men han spør slik :

"plz can u make me 100 water, I know you are busy but i need it"

Argh, jeg gjør det jo med glede hvis du ikke bruker "plz, u og annet møl-engelsk"!''

Så jeg spør, 100?!?

Ja, sier han , han skulle visst ha det til en stor grinde runde....

5 min senere legger jeg merke til at han er borte, fordi jeg gjorde en /who (alltid nysgjerrig på hvor folk grinder:))

Irriterende ! :D

Lenke til kommentar

dr00d:can you make water plz?

meg:Yeah, should'nt be a problem..

dr00d:this is sparkling

dr00d:make crystal?

meg:sorry, I don't have time for it.

dr00d:make crystal for group? 2 mana users

da lukket jeg tradevinduet og sa at han bare skulle ha godtatt 40 sparkling, crystal water er for mye å forlange fra en random. havnet forresten på ignore listen hans. makan til uhøflighet!

Lenke til kommentar

Hater så inni helvette å få tells som om forespørsel om summoning til det området jeg befinner meg i.. JEG må finne folk til å hjelpe med summoning, JEG må sløse shards, JEG må waste tid. Greit nok når de har en høflig tone, men soulshards er "precious"

Og at folk forventer at jeg skal finne masse folk til å hjelpe meg å summone en ukjent person for under 1g.. Det er ønsketenkning :roll:

Lenke til kommentar
Hater så inni helvette å få tells som om forespørsel om summoning til det området jeg befinner meg i.. JEG må finne folk til å hjelpe med summoning, JEG må sløse shards, JEG må waste tid. Greit nok når de har en høflig tone, men soulshards er "precious"

Og at folk forventer at jeg skal finne masse folk til å hjelpe meg å summone en ukjent person for under 1g.. Det er ønsketenkning :roll:

5233222[/snapback]

minner meg på at jeg summona en lvl 1 fra if til tanaris, fikk faktisk 10 G :) .

Men morsomste er jo når man er i samme område og folk spør om jeg kan summone dem til et annet sted.

Eller folk som ignorerer når du sier nei til å summone dem.

Men en ting jeg synes er greit er å summone folk til if når jeg er der, bare at folk er så SYKT lite hjelpsomme, står 200 lvl 60er der, INGEN gidder å ta seg bryet med å bruke 20 sekunder på å glede en "lowbie".

Guildsummons er bare flott :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...