Gå til innhold

Jeg hater tiggere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tiggere må være noen late late late late mennesker som ikke gidder å grinde etter penger selv. I stede bruker de tid i IF til å spørre andre etter penger som vi har grindet etter.

Men må alikevell innrømme at jeg var meget fristet til å bli en begger da jeg mangle 10g fra å få epic mount og ingen av mine venner var online :blush:

Lenke til kommentar
Men jeg har og vært borte i ærlige spillere, en fikk en gang 1g av meg i org. En lvl 5 warrior var i org. og tigde på ingen måte. han bare gikk rund der, og så ut til å være på oppdagelses ferd. Han spurte meg om veien til inkeeperen. Han ble så glad for det og sa at jeg hadde vært snill mot meg og aldri skulle glemme det.

Tenkte ikke noe mere over denne fyren.

En uke senere åpner en et trade vindu og gir meg to gull med følgende whisper

"Remeber me m8? you gave me one gold in org. a week ago. For your kindnes i want to give you double amount back" Da var han lvl 20 allerede. Jeg ba han bare beholde det ;)

5224391[/snapback]

Der har du et eksempel på hvordan alle spillere skulle ha vert! det er bare en fornøyelse å gi noe til slike folk! :)

Lenke til kommentar
Arrrg, jeg hater disse "plz"-folka. De er også i store antall på rppvp-serveren min. Grrr!

5224507[/snapback]

Er ikke det ban-grunnlag på RP-servere, da?

Det virker ikke sånn. Det er jo stappfullt av folk som prater sånn her. Ifølge WoW-forumet løfter ikke GM-ene en finger for å gjøre noe. Litt trist, men det er vel bare å finne seg noen rp-folk og henge rundt med dem.

Lenke til kommentar
Men jeg har og vært borte i ærlige spillere, en fikk en gang 1g av meg i org. En lvl 5 warrior var i org. og tigde på ingen måte. han bare gikk rund der, og så ut til å være på oppdagelses ferd. Han spurte meg om veien til inkeeperen. Han ble så glad for det og sa at jeg hadde vært snill mot meg og aldri skulle glemme det.

Tenkte ikke noe mere over denne fyren.

En uke senere åpner en et trade vindu og gir meg to gull med følgende whisper

"Remeber me m8? you gave me one gold in org. a week ago. For your kindnes i want to give you double amount back" Da var han lvl 20 allerede. Jeg ba han bare beholde det ;)

5224391[/snapback]

Der har du et eksempel på hvordan alle spillere skulle ha vert! det er bare en fornøyelse å gi noe til slike folk! :)

5224776[/snapback]

Så enig. De trenger vi fler av!

Lenke til kommentar

Pleier innimellom å hjelpe grupepr med low-lvls med litt quests og kjøpe fullt lvl 5/12 rustning til dem. De blir overlykkelige.

Kjempeglad jeg spille på RP-server. soz plz etc. er ikke i stort antall der. Men det finnes. Møter jeg noen forklarer jeg dem ofte at dette er en RP-server og forteller at de skal skrive som de snakker i /s og /y og greier. Årner seg ofte. Noen er idioter...

De som driver slik er helt sikkert i stor grad bortskjemte unger som får alt av gameboy, egen pc, PS2 etc betalt av foreldra...æsj...alt for mange av dem i Asker/Bærum dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg har en "kompis" in game som jeg pleier å queste med på main charen min, en warrior, questet sammen og gjort instancer siden WC(?) (første instancen du kan ta!) lvl'an... Hadde ikke sett han siden lvl nesten 40. og han var da nesten 50, samme med meg, Vi questet litt og sånt, og jeg merket at han hadde dårlig våpen og armor, jeg spurte han hvorfor han hadde det slikt, og han hadde ikke fått tak i noe annet som var noe serlig bedre... Og jeg som nettop hadde fått droppa et epic jeg solgte + en del gull kjøpt en stund før, Og hadde selv et ganske ok gear og syntes jo sååå synd på han, fikk en slags skyldfølelse fordi jeg hadde bedre gear en han.

Så fikk jeg med han til OG, stakk bort på AH, og kjøpte noe fett gear til han, og bra våpen, Åpnet tradevinduet til han, og ga han alt sammen. Etter det ble jeg i såå godt humør, og det virket det som han ble å.. Nå quester vi og morer oss sammen. Han er en slik dud som ikke maser etter noe, er litt beskjeden, men veeeldig hyggelig og grei! :D

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...