Gå til innhold

Jeg hater tiggere!

Anbefalte innlegg

Skulle logge inn på Silvermoon nå nettopp. Som vanlig kommer folk og spør om vann, men i dag kom det en som ville ha penger i stedet.

Jeg tullet litt med ham, og til slutt sier han /yell meldarion is bad!

Jeg blir litt sint, og en fyr følger etter meg. Jeg vet ikke hvem det er, så spør hna om brød. Herregid, ser han ikke at folk maser på meg fra før i /s og /yell? Grrr.... Noen ganger blir jeg bare hissig.

Når jeg lukker trade-vinduet sier han i tillegg "way" og åpner et nytt vindu. Jeg lukker det, og han åpner enda et...

EDIT: Se det store bildet først. Deretter det lille (fortsettelse på chatten).

post-10734-1133256972_thumb.jpg

post-10734-1133257024_thumb.jpg

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller på Deathwing og har bare møtt snille mages. Alle i instancer mekker vann til meg (Druid) uten å klage.

Kargath er alltid stappet med folk og mages der lager mer enn gjerne vann til folk som skal ut å grinde, duellere eller gå til instancer.

Men han du møtte på er for ille. Ante ikke at folk var så frekke. /ignore ?

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Deathwing og har bare møtt snille mages. Alle i instancer mekker vann til meg (Druid) uten å klage.

Kargath er alltid stappet med folk og mages der lager mer enn gjerne vann til folk som skal ut å grinde, duellere eller gå til instancer.

Selvfølgelig lager man vann til hverandre i instancer. Skullle bare mangle :)

Som du ser på det lille screenshotet blir jeg ikke spurt på en hyggelig måte av fyren som vil ha brød. Da får han ikke brød.

Nekt:

water plz?

CAN U MAKE WATER!?==

ned water plz

Japp, vær så god:

Can I have some water please? =)

Lenke til kommentar
Kommer helt ann på hvordan en blir spurt om man vil gi vann/fôr eller ikke.

Kommer en og sier: "Gimme water!" er det ikke fa*n

Kommer det en og sier: "Can u please spear some water/food to an poor ***" da er det versågod!

5224260[/snapback]

OT: Spyde vann? er det no nytt? :p

Om noen spør på idiot måte (som de fleste gjør) så sier jeg at desverre er jeg fire specced.

Om noen spør på en høflig og grei måte gir jeg ALLTID minst 2 stacks. Selv om jeg må stoppe opp og lage litt.

Lenke til kommentar
Fyren i screenshotet spammer /spit etter meg nå. Rart at han orker å huske meg. Er litt trist.

5224283[/snapback]

/spit er det verste jeg vet, blir så evig forbanna når noen bruker den. Har flere eksempler der jeg bare har grindet i fred og fordragelighet, så kommer skitten og ekkel gnome eller night elf og ganker meg og spammer /lol og /spit etterpå. Tipper de føler seg jævla gode etterpå :mad::ermm:

Tilbake til topic:

Var fælt i Mulgore igår, da kom en level 9 tauren warrior og invita meg 30 ganger selv om jeg sa nei. "Grp plx, u hlp q" Greit å ha ignore-list ja.... :roll:

Lenke til kommentar

Har ikke muligheten til å lage noe som andre kan ha nytte av, på en måte glad for det i og med det er nok av gulltiggere..

Var så dum et par ganger å gi bort litt hist og pist, jaggu fikk jeg ikke whispers fra venner av denne fyren og.

Han hang på meg lenge, og jeg valgte å hjelpe han en gang til med warrior questen fordi jeg er snill.

Da ble det bare enda værre, enda flere begynte å whispre meg. Satte fyren på ignore da jeg ble rimelig pist over slik oppførsel. Jeg valgte å hjelpe han siden det var en norsk spiller på BL, og det er ikke så mange fra Norge der.

Sist uke, da hadde han starta ny char bare for å få pratet med meg.. satte den og på ignore.

Moralen er at det ikke alltid lønner seg å være snill.

Men jeg har og vært borte i ærlige spillere, en fikk en gang 1g av meg i org. En lvl 5 warrior var i org. og tigde på ingen måte. han bare gikk rund der, og så ut til å være på oppdagelses ferd. Han spurte meg om veien til inkeeperen. Han ble så glad for det og sa at jeg hadde vært snill mot meg og aldri skulle glemme det.

Tenkte ikke noe mere over denne fyren.

En uke senere åpner en et trade vindu og gir meg to gull med følgende whisper

"Remeber me m8? you gave me one gold in org. a week ago. For your kindnes i want to give you double amount back" Da var han lvl 20 allerede. Jeg ba han bare beholde det ;)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Det er klart det er flere dimensjoner, det er det alltid. Men du ser jo ikke tiggere i Oslo sentrum som oppfører seg slik som disse (kinesiske?) drittungene gjør i IF og OG.

Det er en grunn til det - det funker aldri i lengden!

5224402[/snapback]

Sikter du til min post så var fyren og vennene hans alle fra Norge, desverre :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...