Gå til innhold

Blokkering av World Of Warcraft

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med dette.

Har en person i huset som er lit for avhenging av WoW .Skulle gjerne ha satt en limmit så han kan få spille X antall timer per dag.Han har egen pc på rummet og vi kjører trådløst netverk. Noen forslag for hvordan jeg kan ordne dette? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gå inn på ruteren og stoppe for diverse porter, sperre for MAC adresser (det innbrente "navnet" på nettverkskortet").

Nå har også wow fått en parental control du kan bruke hvis du kan passord og brukernavn han bruker til WOW.(?)

Ellers så kan du jo si att han kan få spille WOW X timer per dag, ellers så er de ingen internett på en uke! :thumbup: lykke til!

EDIT: argomara kom litt før meg der.

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror nok den parental control greien lett kan hackes, neida :-)

På noen routere kan du stille inn hvor lenge internett skal være tilgjengelig. Så skrive du bare iper eller mac adresser.

Har hørt om at blokkering av wow porter kan skape problemer for andre ting.

Lenke til kommentar

Det var faktisk en som klaget på at mora hans hadde lagt inn et skript i ruteren deres, slik at at alle utgående porter unntatt port 80 ble sperret klokka 01:00 eller noe i den duren. =)

Ikke at det er så forferdelig vanskelig å bypasse det, men jeg vil også gått for Parental Control.

--Godstoge

Edit: Typo

Endret av Godstoge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...