Daytona* Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har også dette kortet og har ikke opplevd disse problemene ved bios oppdatering via windows ,men som det står på siden er det viktig at det er siste chipsett drivere som er innstallert ,og så bør heller ikke pcèn være overklokket når en oppdaterer bios. Jeg er meget godt fornøyd. jeg ville aldrig valgt premium kortet fremfor dette, dersom en skal overklokke. Skal en kjøre skjermkort i sli ,mangler det på pci porter , eventuelt gå for usb løsninger Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei og hopp Ja selv Intel versonen av dette korte dvs, P5N32 sli-delux har samme problem. Det kryr av inlegg på asus sitt forum nå, alle oplever det samme. Svart skjerm etter en tilsynelatende ok flashing. Hadde desvere store ustabiliteter med mitt kort P5N32 Delux, og i samråd med PS data, der det var kjøpt, flasha jeg. Og ja der var det dødt. Sendes in og får pengene tilbake her og. Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg hadde akkurat for 2 minutter siden samme problem med mitt nye Premium kort. Hadde flashet i windows og måtte bruke fikk den skjermen opp da jeg restartet. Prøvde med diskett med helt ny bios, men den restartet på samme måte hver gang. Jeg prøvde tilogmed biosen som følger med på selve cd'en, men funka ikke. Skulle faktisk post'e her om at jeg hadde samme problemet da jeg for morroskyld prøvde med en "mellom-gammel" bios (008 istedet for 009), og det funka Ville bare si ifra i tilfelle noen andre har samme problemet. Ikke bruk A8NSP009, bruk A8NSP008. (blir vel annet navn for du som har Deluxe versjon men) Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Jeg hadde akkurat for 2 minutter siden samme problem med mitt nye Premium kort. Hadde flashet i windows og måtte bruke fikk den skjermen opp da jeg restartet. Prøvde med diskett med helt ny bios, men den restartet på samme måte hver gang. Jeg prøvde tilogmed biosen som følger med på selve cd'en, men funka ikke. Skulle faktisk post'e her om at jeg hadde samme problemet da jeg for morroskyld prøvde med en "mellom-gammel" bios (008 istedet for 009), og det funka Ville bare si ifra i tilfelle noen andre har samme problemet. Ikke bruk A8NSP009, bruk A8NSP008. (blir vel annet navn for du som har Deluxe versjon men) 5284910[/snapback] Hovedkortet A8N32 er ganske så nytt, og har ikke de biosene du har prøvd Endret 12. desember 2005 av Daytona* Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hovedkortet A8N32 er ganske så nytt, og har ikke de biosene du har prøvd 5286047[/snapback] Doh - hvorfor tror du jeg skrev "blir vel et annet navn" og "mitt nye _premium_" kort? Saken er at begge kortene bruker akkurat samme fail safe funksjon og problemene var identiske - dermed er det fullt mulig at bruk av en annen en den opplagte bios funker med dette nyeste kortet også. (dvs ikke nyeste eller cd-default) Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg hadde lignenede problemer, men etter å laste ned 903 biosen, flashe denne fra win og så med 1009 så ga problemene seg og verden ble fin igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå