ljkhaeljfk Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei! Jeg kunne tenkt meg å skjule koden. Nå er den lagt i ei ekstern fil, men alle med litt peiling klarer å finne den direkte linken og se koden.. Hvordan kan jeg sperre slik at ingen er i stand til å åpne selve koden, men samtidig klarer websiden å hente opp fila? TakK! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Impossible, man. Er det først lasta ned, kan det sees av både webbrowseren og brukeren. Du kan derimot kryptere jsen, men de som absolutt vil, kan jo bare dekryptere den, så jeg ser ingen vits.. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Hvordan kan jeg kryptere koden da? Cluet er at vi har en dataoppgave, også vil jeg ikke at alle i klassen skal kopiere min kode og få masse poeng på min jobb Antar at fåtallet har peiling nok til å dekryptere den!! Lenke til kommentar
elminzter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 du kan bruke en encrypter som dette feks om du ikke vil lage det hele selv http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex9/encrypter.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå