OscarWoHA Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Heisann Jeg fant dette headsettet hos Expert till 799kr. Er det verdt prisen? Hvilke alternativer finnes? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg er ikke noe ekspert på headsett,men reagerer litt på frekvensområde på de 40–20 000 Hz høres dårlig ut. Det blir ikke mye dypbass. Til sammenligning går mitt headsett helt ned til 8 Hz. Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 hadde gått for et sennheiser headsett ja. selv bruker jeg PC150 og er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg anbefaler beyerdynamic DT770-80. 80ohms varianten er ganske enkel å drive og gir 18db demping til omgivelsene. Behagelig å ha på. Den råeste dypbassen av noen hodetelefoner (sies det visst) iallefall de beste jeg har hørt på dette området og jeg har stått en stund på hifiklubben i Bergen og hørt på endel saker. De er ikke så veldig nøytrale ,men veldig morsomme og anbefales på det sterkeste. De er også rimelige til en pris rundt 1400kr. Er også en veldig lang ledning så det kan være en fordel med strips eller noe slikt hvis man skal ta de med på byen. Samt at man fort blir i sin egen verdi fordi man bare hører musikk og ikke noe sus fra datamaskiner Lenke til kommentar
trizone Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvis du derimot ikke synes 1400 er rimelig er det verd å vurdere et Sennheiser PC 150, som koster rundt 600 i Norge (Jeg kjøpte mitt nytt fra ebay for 320, inkl frakt) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg tenkte mer på et headset til rundt 500kr. Jge er ikke akkurat en proff-bruker som jeg har fått inntrykk av at dere er. =) Hva med denne fra IceMat. Virker ihvertfall behagelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå