eLjay Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei og hopp, vet ikke om noen av dere har sett på nettavisen og deres innhenting av tilbud på laptop. Uanz, pcn fra Digital Impuls Var den som gikk seirende ut av duellen. Den har jo sinnsyke specs i forhold til prisen? jeg bare lurer på om dette er for godt til å være sant? Jeg skulle gjerne sett flere bilder av den selv. Noen som har noe greie på den der eller? fred ut Lenke til kommentar
Kræz Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvilken nettavisen artikkel er det du viser til. Finner helle ikke noe på Digital Imuls som stikker seg ut som et røverkjøp. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 sorry, var litt trøtt så glemte urls Nettavisen sin artikkel Beste tilbud Nettavisen - Digital Impuls Lenke til kommentar
THacker Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Den virka jo griserå! eneste "negative" jeg kan se i farten er at den mangler gigalan.... Kan det være eks mva? heh... Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 En tung klump av en bærbar med dårlig bateitid. Jippi Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 En tung klump av en bærbar med dårlig bateitid. Jippi 5224209[/snapback] hvis 3 kg er tungt for deg så må du begynne å trene gutt 3t / 4,5t batteritid er vell heller ikke å forakte? så vidt jeg har sett så er det samme "chassi" som både netshop og alienware bruker.. Selvfølgelig så har jo alienware trikset litt med sin utgave Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) En tung klump av en bærbar med dårlig bateitid. Jippi 5224209[/snapback] hvis 3 kg er tungt for deg så må du begynne å trene gutt 3t / 4,5t batteritid er vell heller ikke å forakte? så vidt jeg har sett så er det samme "chassi" som både netshop og alienware bruker.. Selvfølgelig så har jo alienware trikset litt med sin utgave 5224233[/snapback] En laptop på 3 kg er tung uansett om jeg løfter 1 eller 100 kilo i benk. Denne modellen har et 6600 skjermkort og har da ifølge DI en bateritid på 3 timer, noe jeg mener er svakt på en laptop. 4,5 timer gjelder med Intel GPU. Når det er sagt så er dette utvilsomt en MYE for pengene laptop Edit: skriveleif Endret 29. november 2005 av Amriden Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 hvis du ser på andre desktoperstattere så er jo 3kg nærmest standard? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Er standard ja, men jeg syns fortsatt at det er mye. Endret 29. november 2005 av Amriden Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 De aller fleste bærbare med 14/15/15.4 skjerm veier jo ca 2.7-3.1 kg, skal du ha lettere pc så må skjermstørrelsen vanligvis ned... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Synte den ikke var så billig jeg med tanke på at man får en Dell 9300 med gode spesefikk til samme prisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå