RedZpider Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 har nettopp formatert harddisken med windows xp men jeg får ikke inntallert noen programmer jeg laster ned (msn, firefox osv.). det står jeg har for lite minne ellerno.. noen som vet hva dette vil si og hva det skal til for å løse det? windows update driver å laster ned oppdateringer hele tiden, kan det være fordi jeg ikke har alle oppdateringene enda? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 det står jeg har for lite minne ellerno..Du hadde ikke giddi å være LITT mer spesifik med den feilmeldinga? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hadde samme sort problemer. Viste seg at det var en minnebrikke som hadde masse feil(memtest). Skapte utrolig mange rare problemer. Så det skader vel ikke å sjekke det Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 ok, hvordan kan jeg sjekke det da? (har egentlig ikke så veldig mye peil...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå