ED209 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hovedsakelig legger jeg ut dette klippet fordi jeg lurer på hva sangen heter. Vet at gruppa er Within Temptation, men vet som sagt ikke hva sangen heter. Hadde blitt takknemlig hvis noen kunne opplyse om det. Men cool video tho. Edit: Oj, ble en glipp her et sted. Må legge den ut på nettside. Edit2: Noen som vet av en nettside hvor man kan laste opp et filmklipp, for så å linke til det?? Trodde det funket her på diskusjon.no å gjøre dette, men der tok jeg feil. Edit3: Trenger ikke hjelp, fant ut av det. Her kan laste opp filmklipp: Putfile.com Her er endelig klippet: Light House of Music. Endret 29. november 2005 av ED209 Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) where's teh funneh? Endret 29. november 2005 av tendilenz Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 where's teh funneh? 5223966[/snapback] Ha-ha. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Posted før i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=499846 Bandet som spiller heter Trans-siberian Orchestra, og sangen heter Wizards in Winter.Hele sangen kan dere høre her (i bedre kvalitet): http://wm.atlrec.com/tso/thelostchristmase...er-wma-full.wma Makan til bra musikk skal du lete lenge etter 5186747[/snapback] Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Tusen hjertlig takk, nå er dagen berget for meg. Edit: Hvis en mod kommer innom skal han/hun bare slette denne tråden. Var ikke obs på at det var en lik tråd her. Takker. Endret 29. november 2005 av ED209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå