Howard Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kingston har lansert en USB-basert kortleser med støtte for hele 15 ulike minnekort. Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det må jeg si var mange, men Lexar og flere andre merker har jo noen som støtter nesten alle de der og mange av dem er vel sjeldne? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ser man xd-kort noe sted? Lite aktuelt for (de fleste) olympus- og Fujifilmkameraeiere mao... M. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ser man xd-kort noe sted? Lite aktuelt for (de fleste) olympus- og Fujifilmkameraeiere mao... M. 5223816[/snapback] Jøss, der sier du noe ja... ville si at xd-kort er mye mere vanlig enn mange av de mirco/mini-typene. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 syntes dette går igjen hos samtlige slike x-in-1 minnekortlesere.. intet støtte for xd-kort :/ Lenke til kommentar
stavros Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Kjøpte nylig minnekortleser på Lidl til 99 kroner . Den er meget kompakt, fungerer som en drøm, og tar 24 forskjellige typer minnekort. XD også =) (Usb 2.0) Endret 29. november 2005 av stavros Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ser man xd-kort noe sted? Lite aktuelt for (de fleste) olympus- og Fujifilmkameraeiere mao... M. 5223816[/snapback] La merke til dette selv! Utrolig irriterende! Er også svært lite front bay (bedre norsk ord søkes) som tilbyr minnekortleser med støtte for xd-kort. men men...går uansett fortere å plugge kameraet til dataen, enn å åpne luken, ta ut kortet, stappe det inn i dataen, og så laste over bilder. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hmm, jeg biter meg merke i at de kanskje kunne kuttet litt ned på antallet minnekorttyper, er det virkelig nødvendig med 15+ forskjellige varianter? AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg synes påstanden om 15-i-1 er litt oppblåst: # CompactFlash (CF) II# Microdrive (CF Type II) Dette er samme standard. Eneste forskjellen er hvordan kortene er konstruert på innsiden. Så om en minnekortleser støtter det ene så støtter det selvfølgelig det andre. Jeg synes det blir feil å kalle dette for to forskjellige kort. # microSD (krever SD-adapter)# MMCmicro (krever MMC-adapter) "Krever adapter" .. Vil det si at adapterene følger med eller støtter ikke minnekortleseren disse standardene likevel? Det er sikkert flere av standardene som egentlig har samme utforming og tilkobling så det kan sikkert være mer om påståelig kalles for to forskjellige ting for å få opp skrytetallet for antall støttede standarder. stavros: 24 forskjellige typer? Jeg er spent på hvilke standarder det er. Jeg tipper den samme standarden er nevnt mange ganger. F.eks CF I 1GB, CF I 2GB, CF I 4GB osv. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hva er så spesielt med denne kingston kortleseren? Det har vel funnets kortlesere for 15+ i lang tid, både interne og eksterne, med lyd innganger, usb, fw osv..? denne er vel ennå mer oppblåst: True 30-in-1 card reader / writer :!: Endret 29. november 2005 av Folo Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 off topic: synes at fujifilm og olympus beiser på leggen med sine xD kort (sony med memorystick også forresten) Lenke til kommentar
stompy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Sony er så store nå at det tror jeg ikke de gjør. De bare putter dem på alle sine egene produkter Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har 20 i 1, og den støtter xd kort Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hvorfor er dette en "nyhet"? Finnes ørten slike løsninger, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Oslo_erik Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hva med T-flash-kort? Noen lesere som støtter de? Eller blir det adapterkarusellen? T-flash --> miniSD --> SD og så smakke den sandwitchen i leseren? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Lurte også på det med om de nevnte adapterne følger med eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå