mortenandersen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 En portabel musikk- og video- (dvd-)spiller (samt radio) med frisk skjerm som veier noe over 200 gram og som gir god lyd. Men poenget med en 3,7 tommers skjerm og såoass høy vekt er at man får mulighet til å spille av dvder som man enten selv har tatt opp eller har kjøpt. Disse "videoene" må konverteres, og da mangler det både instruksjoner og programvare for å gjøre dette. Flere på div. forumer har bemerket dette, og bl.a. sagt at man må laste ned programvare fra nettet for å få overført filmene (f.eks. musikkvideoer) fra PC eller dvd til enheten, overført disse filene slik at de vel å merke kan avspilles, noe som er hovedpoenget når man kjøper en enhet til over kr. 4 500,- og som har 30 GB harddisk. Kan noen fortelle meg konkret trinn for trinn hvordan jeg får overført filmfiler til Zen Vision? Hvis dette ikke går relativt problemfritt innen angrefristen på 14 dager, er jeg nok tilbøyelig til å returnere produktet og få pengene igjen, for hovedfunksjonen for enheten har jeg ennå ikke fått til å fungere på grunn av manglende programvare. Flere andre har rapportert om nøyaktig det samme problemet. Og plutselig, en videosnutt som ble konvertert (en av fem) lot seg vise. Ellers bare låser maskinen seg, og det er ingen annen måte å resette den på enn å ta ut batteriet. Zen Vision kan bli et supert produkt, men da må det bli enkelt og raskt å overføre avspillbare dvder - ellers er vitsen borte. Hvis man bare skal høre musikk, så kan man kjøpte mye rimeligere enheter som dessuten veier mye mindre. Kan noen hjelpe?! Lenke til kommentar
Polardegos Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har ikke en slik og kan ikke hjelpe deg, men jeg syns jo en e-post til produsent eller importør for å få hjelp er på sin plass. Husk å få med kommentaren om å returnere produktet innen fristen om dette ikke løser seg fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå