Lolliken Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei, jeg har lyst til å lære å lage flashsider, så jeg lurer på hvilket program dere vil anbefale til en som er totalt på viddene når det gjelder slikt. Må så og si lære meg det fra scratch. Takk for svar Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Macromedia har mange gode alternativer til dette. Sjekk ut Macromedias produkter og se om du finner noe nyttig. For å lage hjemmesider trengs: Dreamweaver 8 og for flash trengs: Flash Professional 8 Disse finnes i 30 dagers trials, og er ganske enkle å lære. Lykke til Endret 29. november 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Takker laster ned trailene nå Håper jeg er så pass smart at jeg greier å lære meg det selv XD Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Swish er veldig mye enklere, enn de nevnt over. Men ikke like mange muligheter.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Oki kan prøve det programmet og. Må teste litt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå