cybervision_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Er det noen som har prøvd Zalman 7700 Kopper cpu kjøler på et a8n sli premium? Passer den? Og ikke minst, hvor mye stikker den utenfor kortet, hvis den gjør det? Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) ifølge zalman motherboard compatability list så passer den helt fint edit: hvor mye stikker den utenfor kortet, hvis den gjør det? finn frem en linjal eller et målebånd og se om det er mer enn 6.8cm fra midten av cpu til kanten av kortet. Endret 29. november 2005 av charlie di meola Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Det er akkurat det, jeg har ikke kortet, jeg vurderer å kjøpe det, og lurte på om noen hadde kombinasjonen. Jeg har nemlig maks 1 cm å gå på fra toppen av HK. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) det gikk fint hos meg. den går ikke over hovedkortet. den er lik eller kortere. jeg har noen ledninger som bøyer på kjøleren. Endret 30. desember 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå