cbs77 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Når jeg prøver å avslutte så kan jeg ikke velge dvalemodus/hvile. I stømoppsettet kan jeg heller ikke gjøre det. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
stompy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det samme skjedde meg når jeg ikke hadde skjermkortdrivere.... Oppdater dem Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Takker, skal sjekke om det fikser problemet Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hei Prøv dette du : Kontroll-panel->Power(Strøm-eller-noe)->Dvalemodus (Hibernate) Sørg for at boksen "Enable hibernate" er merket Mvh Beej80 Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Fungerte ikke med nye skjermdrivere til GTX kortet. Finnes ingen dvale/hibernate boks i strømalternativer. På startknappen så er hvilemodus grå... Står i win. hjelp: Hvis du vil sette datamaskinen i dvalemodus, må du ha en datamaskin der komponentene og BIOS har støtte for dette alternativet. Har ASUS SLI Premium. 2 GB DDR PATRIOT brikker, AMD 64x2 3800, ASUS 7800 GTX TOP, WD raptor 74, og to WD 250 SATAII i raid og 680W stømforsyning fra Thermaltake. Hvilke instillinger må gjøres i BIOS om det kan gjøres? Er det noen komponenter som ikke støtter dvale? Endret 30. november 2005 av cbs77 Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Gå inn i BIOS'en. Sjekk at ACPI APIC support er [Enabled] Sjekk også Suspend "type". Det kan være at dvalemodus er deaktivert i BIOS. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Sjekket BIOS. ACPI APIC er grå enabled, men kan ikke velges. Av suspend type har jeg prøvd S1(POS), S3(STR) og S1&S3. Fungerer fremdeles ikke. Noen gode ideer? Lenke til kommentar
stompy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hmm...... Slå av pcen hver gang du går fra den? Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 hmm...... Slå av pcen hver gang du går fra den? 5234152[/snapback] Den står vel for det meste på, og laster ned sikkerhetskopier av musikken og filmene mine. Det hadde jo uansett vært greit å satt den i hvilemodus istedenfor å skru den av hver gang. Bruker allerede nok strøm for å holde varmen her i Nord-Norge, og PSU'en er ikke den mest effektive varmeovnen. Lenke til kommentar
stompy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jada.. var en spøk. Kan en pc lste ned mens den er i hvile modus? o_O Trodde ikke det jeg Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 jada.. var en spøk. Kan en pc lste ned mens den er i hvile modus? o_O Trodde ikke det jeg 5243760[/snapback] Visste du ikke det? Laster ned både når den er i hvilemodus og slått av..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå