Complexity Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ohh.. heftig knæsj dette da! stå på Lenke til kommentar
adnan Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Takk Klikka_bZerk , complexity , skal stå på som bare det. Bare dama ikke klikker, men hvis henne gjør det så merker dere det Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, får håpe hu ikke gjør det da Gleder meg til update! Lenke til kommentar
adnan Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, får håpe hu ikke gjør det da Gleder meg til update! 5237861[/snapback] Hehe ja Kommer uppdate i morgen hvis jeg får gjort noe mer, men nå er det trenings tid Lenke til kommentar
adnan Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Navn : Krakeleringsmaling spray Fant denne i bladet til Biltema, lurer egentlig på hvordan man bruker den og om den bakrundsfargen (svart) er en del av lakken, noen som vet noe om det? Hadde vært ganske kul som en del av modden innvendig i kabinettet. Info fra internett : Krakeleringsmaling: Vanntynnet, halvblank klarlakk, påføres i tre trinn og gir krakeleringseffekt til overflaten. Link til en som har brukt noe slikt : http://66.249.93.104/search?q=cache:iDnD_V...lient=firefox-a Hmm hvordan fikk han det til og slik ut, ser ut som han sin er svart og gull på flasken og han får svart og rød efekt. Men hva vil dette egentlig si? Endret 1. desember 2005 av adnan Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Krakkeleringslakken sprekker opp, og viser fargen som er under. Det vil si at om du har gull-lakk under den svarte krakk.lakken så blir det gull i sprekkene. Man velger selv hva slags lakk som vil synes.. Men, jeg har aldri brukt slik lakk før, så jeg vet egentlig svært svært lite om det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Så jo litt tøft ut da;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har prøvd slik spray (fra Biltema) og det er utrolig morsomt! Lenke til kommentar
adnan Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) --UPPDATE #2-- Bilder fra dagens verk Jeg ville ennå ikke skjere ut front og top vifte siden jeg ikke er sikker på om jeg får vannkjøling, men i læpet av noen dager det er avgjort. Må pusse litt på kantene men det ordner jeg Endret 9. desember 2005 av adnan Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tøft! Likte spess den toppen! uoriginalt og stilig! Men sidevinduet er litt mer originalt, men hva gjør vel deT? snart er det uoriginalt det og, alle har sitt eget Stå på, og UFTW! (Update For The Win!) Lenke til kommentar
adnan Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Tøft! Likte spess den toppen! uoriginalt og stilig! Men sidevinduet er litt mer originalt, men hva gjør vel deT? snart er det uoriginalt det og, alle har sitt eget Stå på, og UFTW! (Update For The Win!) 5257860[/snapback] Jeg vet Sidevinduet har jeg bestemt meg skal være så opent så mulig, får at innholdet skal synes Kunne laget noe fancy greier men ville egentlig ikke. Skal se om jeg får sponsor av vannkjølings sett i morgen. Hvis jeg får det så er det endring i planer Derfor jeg ikke har laget det viftehulet i top Endret 5. desember 2005 av adnan Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 dette kan bli veldig bra dette. ser du har utbedra planene dine en del fra det du først nevnte på msn, men alt lover veldig bra så langt. lykke til med vannkjølingssponsor Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei. En ny worklog er født Denne skal jeg føge med på. bra jobba hitill Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Sykt bra! denne skal jeg følge godt med på! Lenke til kommentar
adnan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 dette kan bli veldig bra dette. ser du har utbedra planene dine en del fra det du først nevnte på msn, men alt lover veldig bra så langt. lykke til med vannkjølingssponsor 5258227[/snapback] Hei. En ny worklog er født Denne skal jeg føge med på. bra jobba hitill 5258328[/snapback] Sykt bra! denne skal jeg følge godt med på! 5258677[/snapback] Takk takk Blir vell pussing i dag, får vell svar fra sponsoren i dag om hva som skjer. Men informerer dere så fort jeg vet noe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det her ser bra ut.. Vil komme til å følge med her Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ser bra ut dette, men er du helt sikker på t du vil bruke biltema lakk? Den er jo litt kjent for å "falle" av... men håper det går bra til deg bra det er flere som gjør noe med cheiftecen sin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ble bra det der! Likte toppvinduet ditt, kommer til å bli bra dette. hvortid får du plexi da? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ser bra ut dette, men er du helt sikker på t du vil bruke biltema lakk?Den er jo litt kjent for å "falle" av... men håper det går bra til deg bra det er flere som gjør noe med cheiftecen sin 5260753[/snapback] Kan du anbefale meg noe annet lakk? Som ikke er sååååå veldig dyr? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ble bra det der! Likte toppvinduet ditt, kommer til å bli bra dette. hvortid får du plexi da? 5261049[/snapback] Etter jeg har bestemt meg hva jeg skal gjøre osv. mener da vann/luft. Har pusset litt i dag setter ut bilder etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå