Gå til innhold

Hvorfor skal jeg kjøpe 360?

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hei.

har tenkt på og kjøpe meg en xbox 360

men har også lyst på PS3 noen jeg kommer til og kjøpe uansett.

kan jeg bruke xbpx360 til noe mer enn bare spilling?

som f.eks, internett, divx/filmer, mp3, bilder

har den en harddisk hvor man kan lagre filmer og musikk.

hvor stor er den?

koble den til suround anlegg, osv

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360'en kan streame bilder og musikk direkte fra PC'en din (muligens filmer også, er ikke helt sikker på det).

Det følger også med harddisk i Premium-utgaven, på 20GB, men om du kan lagre filmer på den er jeg ikke sikker på. Uansett blir det ikke lenge før modderne klarer å chippe den, og da går vel det meste an ;)

Lenke til kommentar

Den kan ikke streame filmer med mindre du har sånn mediapc eller hva de nå heter. Grunn til å kjøpe xbox 360......hm.... vel det kommer noen eklusive spill til 360'en som ser spennende ut, f.eks. Gear of War(mener det het det) laga av de samma som lagde Unreal og Unreal Tournament serien. Pluss at hvis du kjøper trenger du ikke å vente med å spill nextgen spill før ps3 kommer ut i juletider neste år(kun spekulasjon fra min side, men virker logisk at hvis de har tenkt å vente så lenge med å gi den ut, så er det mest profitt for dem å gi det ut rett før jul).

Lenke til kommentar

Sony har aldri tenkt profitt siden de vet at de eier 70% av markedet. De fikk ett spørsmål om de ville lansere PS3 raskere nå som Xbox360 skulle lanseres, men svaret var rimelig bestemt og de sa " Vi lanserer når vi er klar". Er ikke det ett tegn på makt så vet ikke jeg :D Syns det er rett og slett dritkult.

Xbox360 vil vel garantert ha noe morro for noen mens vi venter på PS3 men disse titlene syns jeg ikke virker bra. Greitnok at det er bra grafikk men spillbarheten er fortsatt den samme, ikke imponerende.

Jeg kommer til å vente på PS3 om jeg må vente 5 år til, får nesten gåsehud over å tenke hva den maskinen kan prestere . Jeg er fast bestemt på at det er første systemet som faktisk kan utføre fotorealistiske spill . IBM + nVIDIA :love:

Lenke til kommentar
De fikk ett spørsmål om de ville lansere PS3 raskere nå som Xbox360 skulle lanseres, men svaret var rimelig bestemt og de sa " Vi lanserer når vi er klar".

Og enda bedre: De vil forhåpentligvis gi oss et produkt som er mer ferdigutviklet enn det Microsoft slenger ut på markedet..

Lenke til kommentar
De fikk ett spørsmål om de ville lansere PS3 raskere nå som Xbox360 skulle lanseres, men svaret var rimelig bestemt og de sa " Vi lanserer når vi er klar".

Og enda bedre: De vil forhåpentligvis gi oss et produkt som er mer ferdigutviklet enn det Microsoft slenger ut på markedet..

5224066[/snapback]

La oss nå for en gangs skyld prøve å ha en tråd der vi svarer på trådstarters spørsmål uten å bringe fanboyismen og alle dens stygge familiemedlemmer inn, hva?

Uansett, off topic, men makt gjør vel egentlig ikke annet enn å korrumpere folk - noe vi ser hos alle de tre konsollutviklerne:

Sony har makten, og det har gjort dem arrogante. Microsoft har makten på alle andre områder, men vil ha mer fordi de ønsker å kontrollere deg! Nintendo har hatt makten, noe de ser ut til å fremdeles tro til tider ved sin arroganse.

Lenke til kommentar

5224066[/snapback]

Det går ikke an å holde en tråd 100% rein for slike kommentarer. Det er faktisk komplett umulig. :ermm:

Til trådstarter: Etterhvert kan man til og med henge på MSN via xbox'en ;)

Lenke til kommentar

Mye festlig man kan bruke ett konsoll til, men som alltid har jeg satset på og spille på skiten, og bare gitt faen i alt det andre pisset som følger, om du absolutt skal streame skit og det ifra en pc hvorfor ikke bare holde seg på pcen (se det NÅ er det på PCn og NÅÅÅH er det på tvn! PCn TVn! Ooooh. :hmm:

Men kunne gjerne gitt bort min førstefødte til de underjordiske for en XBOX-360. :yes:

Så mitt advice er kjøp den om den har noen spill du sikkert vil spille, eller om du vil lage ett frickin multimedia senter til hele familien og noen til! :whistle:

Lenke til kommentar

5224066[/snapback]

Hvor har jeg hørt dette før?

jo, det var akkurat det samme som gutta bak Championship manager 5 sa også.

Lenke til kommentar

5224066[/snapback]

La oss nå for en gangs skyld prøve å ha en tråd der vi svarer på trådstarters spørsmål uten å bringe fanboyismen og alle dens stygge familiemedlemmer inn, hva?

Uansett, off topic, men makt gjør vel egentlig ikke annet enn å korrumpere folk - noe vi ser hos alle de tre konsollutviklerne:

Sony har makten, og det har gjort dem arrogante. Microsoft har makten på alle andre områder, men vil ha mer fordi de ønsker å kontrollere deg! Nintendo har hatt makten, noe de ser ut til å fremdeles tro til tider ved sin arroganse.

5224200[/snapback]

Har ikke gjort dem arrogante men dette er folk som vet hva de driver med. De er veldig sikre på teknologien vil forbløffe folk til og med ETTER Xbox 360 lanseringen og de har en del spilltitler folk bare MÅ ha som MGS, Tekken og Resident Evil .

Lenke til kommentar
Sony har aldri tenkt profitt siden de vet at de eier 70% av markedet. De fikk ett spørsmål om de ville lansere PS3 raskere nå som Xbox360 skulle lanseres, men svaret var rimelig bestemt og de sa " Vi lanserer når vi er klar". Er ikke det ett tegn på makt så vet ikke jeg :D Syns det er rett og slett dritkult.

Xbox360 vil vel garantert ha noe morro for noen mens vi venter på PS3 men disse titlene syns jeg ikke virker bra. Greitnok at det er bra grafikk men spillbarheten er fortsatt den samme, ikke imponerende.

Jeg kommer til å vente på PS3 om jeg må vente 5 år til, får nesten gåsehud over å tenke hva den maskinen kan prestere . Jeg er fast bestemt på at det er første systemet som faktisk kan utføre fotorealistiske spill . IBM + nVIDIA  :love:

5223467[/snapback]

Sony har aldri tenkt profitt siden de vet at de eier 70% av markedet.

Jeg er bare komplett nødt til å kommentere denne, mildt sagt, uvitende påstanden. Setningen: "Sony har aldri tenkt profitt" er en setning ingen før har sagt. Det er en setning så langt fra sannheten som det er mulig å komme.

Sony sitt overordnede mål er profitt, ferdig arbeid. Hadde det ikke vært det hadde det ikke vært no som het Sony.

At fanboys liker å framstille Sony som noen som fnyser av, og ikke er redd for konkurransen fra MS, er velkjent, men det vitner om en ikkeeksisterende kjennskap til det å drive butikk.

Tilomed Sony`s sjefer har klart å lire av seg sitater om at MS er ingen trussel osv... På en måte er det et smart trekk fra Sony fordi mennesker som bare leser overskrifter tar dette for god fisk, noen tar faktisk alt Sony sier for god fisk. Dette til tross for at en samlet teknologiverden kan fortelle at det ikke er store forksjellen mellom PS3 og X360 kraftmessig sett. Arkitekturen er forskjellig, dvs at maskinene jobber på litt forskjellige måter, men mulighetene er det samme.

Sony vil selvfølgelig ikke beholde sine 70 prosent i fremtiden. Ikke fordi PS3 ikke er et fantastisk produkt, for det blir det absolutt, men fordi X360 er så ufattelig mye bedre en den første Xbox. Konkurransen har hardnet til og Sony prøver å holde den overlegne masken. Går man til bunns ser man dog et annet bilde enn det Sony tegner.

Dere som tror at Sony ikke tar, eller trenger å ta, "trusselen" fra MS seriøst bør lese litt mer om emnet, for det er en spennende krig, og brukeren vinner alltid :)

Lenke til kommentar

Noen Sony-topper sier det motsatte. Hideo Kojima sier at Xbox 360 lett kan takle hvilketsomhelst PS3-spill. Og han bør ha greie på det siden han er utvikleren av Metal Gear Solid-serien og derfor ganske sikkert utvikler et spill akkuratt nå.

Edit: Kilde

Endret av kvork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...