Spirograf Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det mulig å endre den standard IP-rangen på Telenors Speedtouch 510i router fra 10.0.0.x til f.eks. 10.0.1.x? Pr. default har routermodemet 10.0.0.138, det hadde vært ønskelig å endre denne til 10.0.1.138 med DHCP-utdeling av 10.0.1.x adresser. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Sjekk i denne manualen under punkt 4.6.5 og 4.6.6 Vist du har nyeste firmware. Har du eldre kan du vel muligens oppgradere, eller sjekke på thomsons sider etter en eldre manual. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Har dårlig erfaring med oppdatering av firmware, det forrige routermodemet mitt takket for seg sist jeg prøvde... Men du satte meg på rett spor, fant manualen som tilsvarer min softwareversjon! Lenke til kommentar
gisleiver Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har dårlig erfaring med oppdatering av firmware, det forrige routermodemet mitt takket for seg sist jeg prøvde... Men du satte meg på rett spor, fant manualen som tilsvarer min softwareversjon! 5223316[/snapback] kjørte firmware oppdatering for en stund side. Gikk i utganspunktet greit, men hadde litt problemer med å finne modemet etter oppdateringen selv om modemet stod på, og nettverkskabelen var tilkoblet. Løste problemet med å resette modemet tilbake til fabrikkinnstillinger... Foresten.. IKKE legg inn gamle backup innstillinger på ny firmware... går ikke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå