magnekd Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Mitt spørsmål er: Hvor raskt er egentlig 3G? Evt. hvor raskt kan det være under optimale forhold, og hvor raskt er det i praksis. Har selvfølgelig googlet dette ganske grundig, men finner veldig sprikende, og upresise, svaralernativer. Noen som kan hjelpe? Tusen takk! Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 UMTS støtter opp til 1920 kbit/s, men Telenor tilbyr maks 384 kbit/s. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Mitt spørsmål er: Hvor raskt er egentlig 3G? Evt. hvor raskt kan det være under optimale forhold, og hvor raskt er det i praksis. Har selvfølgelig googlet dette ganske grundig, men finner veldig sprikende, og upresise, svaralernativer. Noen som kan hjelpe? Tusen takk! 5222698[/snapback] Teoretisk ligger vel 3G på noe sånt som 384 kbit/s. Det med praksis må noe med 3G-telefon ta. EDIT: var noen som var sekundet raskere enn meg ja Endret 28. november 2005 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg testet "sufometeret" på Dinside.no med N6630'n min for en tid tilbake, fikk da et resultat på 371kbit/s. Men dette varierer selvfølgelig mye (dekning og forhold tatt i betraktning), har nemlig andre ganger opplevd å "bare" såvidt passere 100kbit/s. Lenke til kommentar
magnekd Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 tusen takk for gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå