ATI vs GeForce Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vil ha et nytt kabinett, er lei mitt gamle bzerk(den sure stålen) Vil derfor ha et i aleminium. Det må inneholde 5 eller 4 80mm vifteplasser. Har lett en del rundt på nett men finner ingen som "tilpasser" mine behov. Noen som vet om et slikt kabinett? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vil ha et nytt kabinett, er lei mitt gamle bzerk(den sure stålen) Vil derfor ha et i aleminium. Det må inneholde 5 eller 4 80mm vifteplasser. Har lett en del rundt på nett men finner ingen som "tilpasser" mine behov. Noen som vet om et slikt kabinett? 5222481[/snapback] Vet ikke om noe nutt kabinett av aleminium, men skal du ha et nytt kabinett i aluminium som passer til behovene dine kan jeg anbefale lian li pc71/pc70/pc75 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Det må være et MIDI tower med vindu... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er vel ikke mange midi tower som kommer med 4 ell 5 vifteplasser da Ville kanskje valgt dette-> http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC65BUSB&mcat=c134 Det har vindu, og står at det leveres med 4 kabinettvifter I tillegg er det PENT! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Har sett på det der lenge men hvor er den fjerde vifteplassen? 2 framme en bak og? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har sett på det der lenge men hvor er den fjerde vifteplassen? 2 framme en bak og? 5225249[/snapback] Fant ikke den jeg heller, har lurt på det.. Tenkte på at den kanskje var i hdd-racket? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Siste vifta er i toppen. Har kabinette selv bare i sølv, men skal bytte nå siden det er litt trangt mellom harddsik og hovedkort. Får snart en harddisk til i posten og det blir ikke plass... Men ellers så er kabinette veldig bra. Endret 29. november 2005 av darkX Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Mener du at harddisker og slikt stikker ut over hovedkortet? Har du et bilde av hvordan det ser ut inni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå