Anterialis Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det kommer ikke sånn hissig automatisk melding om at jeg burde sette en browser til default, og har ikke finni boksen jeg kan hake av for default verken i IE eller i Opera. Hvordan kan jeg gjøre dette? Irriterer meg at ingen ting skjer når jeg trykker på linker feks i msn vinduer. Den skal jo åpne linken i en default browser, men dette funker jo ikke ettersom jeg ikke har noen default browser. Historie: Dette skjedde etter at jeg hadde satt Firefox som default browser, så sletta jeg det. På forhånd takk PS! gidder ikke sjekke leifer, dårlig tid!! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis du har tid kan du sjekke "Angi Programtilgang og standardprogrammer" som ligger øvers på lista i "Alle Programmer". Der kan du sette default browser. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hvis du har tid kan du sjekke "Angi Programtilgang og standardprogrammer" som ligger øvers på lista i "Alle Programmer". Der kan du sette default browser. 5222653[/snapback] Alle Programmer? Hvor er du nå på maskinen?? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hvis du har tid kan du sjekke "Angi Programtilgang og standardprogrammer" som ligger øvers på lista i "Alle Programmer". Der kan du sette default browser. 5222653[/snapback] Alle Programmer? Hvor er du nå på maskinen?? 5224956[/snapback] Fant det ut Var jo i "add and remove applications" greia takkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå