sablabra Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei. Jeg har tenkt til å gå til anskaffelse av en ny psu, men trenger litt tips om hvilken jeg skal kjøpe. Jeg har sett på mist 500w og hiper 580w: https://prisguiden.no/produkt/33435 Jeg liker kablingssystemet med hiper, men er det en god psu ellers? Den må kunne drive et "high end" system uten problemer. Misten er visstnok veldig stillegående, men jeg liker ikke kablingssystemet. På tomshardware.com fikk hiper psuen failed på grunn av for høy spenning på 12v, men andre tester jeg har sett så har den klart seg fint. Trenger derfor litt hjelp her, eventuelt forslag til andre psuer. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er i samme klemma selv! Erfaringer og råd people Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Bumpedibump. Er visst ikke bare jeg som interresert i det her Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 500 Wattern til NorthQ ville jeg sett på. En test her: http://www.tweak.dk/tests2.php?id=612 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Den fra NorthQ så bra ut, ja. Her er en test til. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Den NorthQ psuen virket litt tvilsom etter å ha lest erfaringene i prisguiden . Jeg heller fortsatt litt mot hiper psuen på grunn av kablingssystemet, og utseendet. Ingen som har erfaring med den, eller mist 500w? Også står det at det kun er èn pci-e kontakt. Vil det si at jeg ikke kan kjøre sli da? Begge grafikkortene i sli trenger vel strøm tilkoblet? Jeg har ingen erfaring med sli skjønner dere . Dessuten får jeg med en tøff boks med Hiper psuen EDIT: Jeg sjekket siden dems og der står det at den er sli ready http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4b580.html Endret 2. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tagan PSU ATX 580W Easycon er et godt alternativ til Hipern... denne har kun en 120mm vifte. pluss 2 PCi-express kabler Lenke til kommentar
arneolav Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 NortQ er helt ok de, har flere... ikke hatt problemer av noe slag. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kjøp MIST sin 500 watt ! Noe av det stilleste du får ! Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei. Jeg tror at du vil bli veldig fornøyd med MIST PSUen, ikke velg NorthQ hvertfall! Ustabil.. Lenke til kommentar
pc eier med startproblemer Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 er ikke spesialist. men gå for hiper.. den sitter jeg og ser på selv og kan stolt bekrefte at den ikke høres når den står rett ovenfor min 120 mm kabinettvifte. hiperen har vert den feteste ingrediensen i pcen min. alt følger med i en heftig kasse av en matbok/verktøyskrin. hiper er råsterk og leverer d du trenger av kraft. verfall for meg. eneste negative er at den står på 5 min etter at du har slått av pcen for å trekke ut varm luft.. men det trenger ikke være negativt.. hiper sitt ledningssystem er GENIALT!! alt du trenger+++ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 anbefaler coolermaster sine psuer, har selv en, og den lager omtrent ikke lyd i det hele tatt Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Chieftech bruker jeg, og den er stille. Har montert PP02 deksel og byttet vifte med en AC Fan 3 TC. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Chieftech bruker jeg, og den er stille. Har montert PP02 deksel og byttet vifte med en AC Fan 3 TC. 5258656[/snapback] dobbelpost. Endret 6. desember 2005 av torkelma Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 selger hiper 580w på komplett i kalendern i dag kr 695 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 seasonic s12 330w til 598 på komplett. Konsekvent de som vinner tester på silentpcreview.com... mvh Knut Inge Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Personlig ville jeg gått for Hiper 580W fra Komplett.no, til dagens tilbudspris. I følge tester og brukerkommentarer er den meget stillegående + at den leverer kraft i massevis. Tror faktisk jeg skal slå til og bestille meg en selv. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Bestilte Hiper 580Watt på komplett til 695 kr i dag. Buede slå til på det tilbudet hvis du skal ha psu Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, da ble det Hiper 580W på meg også. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Gjelder tilbudet kun i dag? *rope på pappa for å få han til å bestille julegave* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå