razh0r Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg hadde klikket og banka han.. Men det lureste er vel å gå til politiet.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 noen veltet scooteren min en kveld utenfor en håndballhall x] IKKE EN ENESTE RIPE det som duger er å få tilbakebetalt utgiftene, så god gammeldags juling Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Slenger meg på det mange sier her, først får du pengene dine, så gir du ham juling. Sånn serriøst skikkelig dritserriøst juling. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Stemmer for å vente til han får bil, så thræser du heller den... Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Først gjør du det som en ansvarlig og voksent. Hvis ikke det funker, ja da gjelder gatejustis. Kjenner du en torpedo? De er kjekke å ha. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kanskje litt feigt men jeg ville gått til snuten, snakka med rektor på skolen, ringt foreldra dems og si hva de har gjort! Bare prøv å gjør så mye faenskap du kan mot dem!! 5222595[/snapback] si til forldra har ingen virkning. unger som oppfører seg slik skyldes at de har dårlige foreldre. foreldre som sikkert var slik selv og som ikke bryr seg om at deres uoppdratte barn bedriver hærverk. 5222685[/snapback] Han sier ingen ting om hvor gamle de er da:P Btw.. jeg ble skudt på av en softgun etter skolen en gang, da sa vi ifra til lærere og foreldre! tror gutten fikk et lite helvete hjemme for å si det sånn Men dere har nok rett, å kontakte foreldre er vel ikke det lureste da sånne som han gir mest sannsynlig faen... Eneste jeg kommer på da er å få han til å betale tilbake, er nok det sureste for han atm! Hvor mye kommer skadene på a? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Så tar det litt tid før de kan gjøre mer hærværk Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Han er bare 16 år, men er alltid ute etter å gjøre kødd mot folk. 5222351[/snapback] Han sier ingen ting om hvor gamle de er da:P 5226212[/snapback] Han sa han var 16 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Var nå oppe og fikset mopeden på verkstedet. Siden jeg er så god venn med de så fikk jeg alt gratis, skulle bare hjelpe de litt med hjemmesiden: www.trippelmotor.no så gikk det greit Trengte heldigvis ikke ny tenningslås, var bare sand de hadde puttet oppi og så fikset han fjernlys som ikke virket fra før og så fikset han skjøyten, fikk en ny en som var blå og kul EDIT: Glemte å si at jeg ble stoppa av purken på vei opp til verkstedet Jeg kjørte jo tjuvkobla for jeg kunne jo ikke bruke tenningslåsen, så jeg kjørte inn til ham der, uten lys og ingen nøkkel i tenninga. Hehe. Men etter litt godsnakking så gikk det fint, merklig nok sjekket han bare lyset som var av, ikke førerkort, vognkort osv, men like greit det! Endret 29. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå