Gå til innhold

Forbanna horeunger, gjorde hærværk på mopden min!

Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper du får tatt de fuzzy. Noe jeg hater er folk som tar seg friheten til å ødelegge ting andre mennesker har betalt og slitt for (gjelder like mye offentlige "ting"). Og når du får fatt på de så gi de sitt livs juling med balltre elns, siden fyren åpenbart ikke lærer pga rullebladet... Gjerne trekk ut neglene på fyren og få ham til å spise de, eller kanskje gi små kutt på dingdongen hans og hell salt på, eller kanskje rett og slett bare veldig enkelt knekk veldig mange bein i kroppen hans. Lykke til med å gjøre ham vondt sier jeg bare..

Lenke til kommentar

Risikerer ikke å komme i fengsel heller...

Har snakket med en som går i klassen han, han skal presse ut litt info av ham i morgen, uten å nevne meg. Grunnen til at han gjør dette for meg er pga han har også blitt utsatt for hærverk på mopeden av samme personen. Han sin ble tjuvkoblet og litt av hvert...

Han som jeg er nesten bombesikker på gjorde det har også gjort en del offentlige hærverk som revet ned takrenner på den ene kirka her i byen. Om politiet vet om det, er jeg ikke sikker på, men håper det!

Lenke til kommentar

Det første jeg ville gjort var å gå til politiet, selv om du ikke har noen bevis på at det var hann, er de enormt flinke til å presse ting ut av folk.

Saken havner sannsynligvis i forliksrådet, men hvis ikke får du skammbanke han, knuse vinduene på rommet hans, sette fyr på sekken hans, rane han, knuse pc'n hans, kidnappe hunden hans og blande en overdose narkotika i ølen hans på en fest.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
ISHAKKE! ta han ut med en ishakke! hvis du angriper bakfra, når han går alene får du hevnen din OG slipper noe straff. 2 fluer i et "hakk"  :devil:

yes! bare si det. jeg er best når det kommer til dette her

5223098[/snapback]

Så fantastisk ubrukelig svar.

PS: Du trenger ikke sende meg en pm med tittelen "hvorfor er du så frekk mot meg". Har du noensinne sett Neverending Story? Du er nerden som blir kastet i containeren av de store gutta.

Edit: Og når jeg trodde Headcleaver var ute og kjørte så kom EvoZ med et enda dummere svar.

:thumbs:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gå til politiet så havner saken garantert i forliksrådet hvor han må betale hærverket på sykkelen din.

Om du går fysisk til angrep på han ender du i fengsel og han slipper unna.

:)

5222644[/snapback]

Ender nok NEPPE i fengsel for å gi litt deng, men kan få uønskede konsekvenser.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke sende meg en pm med tittelen "hvorfor er du så frekk mot meg". Har du noensinne sett Neverending Story? Du er nerden som blir kastet i containeren av de store gutta.

5223196[/snapback]

hvorfor skulle jeg gjøre det? det er jo sant ;)

Du har tydeligvis aldri sett C.S.I....

joda, men ikke spoler morro'a nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...