Torjus Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Tror dere ikke noen har vært så frekke at de har gjort hærverk på mopeden min som er 2 uker gammel? De har tettet igjen tenningslåsen og åpnet skjøyten mellom potta og svanehalsen. Jeg vet nøyaktig hvem som gjorde det og har gitt navnene til tante som er politi! Håper alt ordner seg nå! Han som jeg er 99% sikker gjorde det har nok en del ting på rullebladet. Han er bare 16 år, men er alltid ute etter å gjøre kødd mot folk. Endret 28. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Gi de en real dose med juling. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Helt seriøst, snakk med noen du kjenner ( ikke tanta ) og be dem gjøre noe virkelig slemt! Herregud. Idioter. Fjortisser. Gah. Føler med deg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Føler med deg.... Surt når slikt blir ødelagt.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 var noen jævla kuker som kødda med scootern min i helga også! men ødla ikke annet en at de knakk skiletne mine da! . men jævla kjipt! gi dem bank! skal jeg gjøre om jeg dinner ut hvem som har kødda med min! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Juling! Juling! Juling! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hele bergensgjengen kan samles og gi vedkommende en real omgang. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Hehe, hvis dere er villige til å kjøre så langt så bare kom (Ca 6 timer til bergen herfra) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 sånt er surt. eneste måten å fikse sånne er ishakke mot bakhodet. da vil han nok ikke gjøre spessielt mye i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kjenner til det. Noen drittunger stjal lokket til oljetanken, noe som endte med en oljetank full av vann. Og noen andre stjal mopeden min, kjørte på en fyr og jeg ble anmeldt. Kjempefint. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ordne alt med politiet først.. Så han eventuelt må erstatte.. Så noen uker etterpå tar du å grisbanker den jævelen no skikkelig.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kanskje litt feigt men jeg ville gått til snuten, snakka med rektor på skolen, ringt foreldra dems og si hva de har gjort! Bare prøv å gjør så mye faenskap du kan mot dem!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Å snakke med foreldra er det absolutt morsomste du kan gjøre med små barn. Edit: Oops. 16 er ikke små barn. Da hadde jeg vært små barn, og det er en latterlig tanke. Endret 28. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nokon jævel unger har køddet med scooteren min og før. Trur eg veit kem det er, hersens pakk! Alltid må nokon ødelegge, såg nettop tv program om hooliganisme, blir så frustrert! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Gi de det de fortjener, en ordentlig omgang grisebank! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 tror det hjeloper lite når ungen har mye på rulleblad fra før! tyder på at han gir faen egentlig! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Gå til politiet så havner saken garantert i forliksrådet hvor han må betale hærverket på sykkelen din. Om du går fysisk til angrep på han ender du i fengsel og han slipper unna. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Om du går fysisk til angrep på han ender du i fengsel og han slipper unna. 5222644[/snapback] neida, ikke hvis du eliminerer alle vitnene med den allerede nevnte ishakken Endret 28. november 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kanskje litt feigt men jeg ville gått til snuten, snakka med rektor på skolen, ringt foreldra dems og si hva de har gjort! Bare prøv å gjør så mye faenskap du kan mot dem!! 5222595[/snapback] Hva i huleste har skolen med dette å gjøre? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Kanskje litt feigt men jeg ville gått til snuten, snakka med rektor på skolen, ringt foreldra dems og si hva de har gjort! Bare prøv å gjør så mye faenskap du kan mot dem!! 5222595[/snapback] si til forldra har ingen virkning. unger som oppfører seg slik skyldes at de har dårlige foreldre. foreldre som sikkert var slik selv og som ikke bryr seg om at deres uoppdratte barn bedriver hærverk. Endret 28. november 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå