BigJackW Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei Jeg lurer på hvordan man bruker SQL Server Service Manager? Hva skal jeg skrive i Server og Services? Lenke til kommentar
roac Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Normalt skal vel de være ferdigutfylt, og jeg reagerte også på at det ikke var tilfelle. Det du kan gjøre først er: Start | Run | services.msc og sjekke om det er en eller flere som heter SQL Server <ettellerannet>, og i så fall om de er startet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Det var en som heter SQLAgent$PINNACLESYS der! Lenke til kommentar
roac Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det var en som heter SQLAgent$PINNACLESYS der! 5222450[/snapback] Pinnacle bruker tydeligvis MSDE (Microsoft SqlServer Desktop Edition). Akkurat Service Manager trenger du egentlig ikke bry deg om, det du kan bruke den til er å starte og stoppe SQL-Server tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå