Cstroke Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Hei! Jeg har akkurat kjøpt en ny Packard Bell Laptop fra Elkjøp. Under den står det et klistremerke med det jeg tolker som en Win XP Home Nøkkel. Tingen er at det ikke fulgte med noen Win-cd fra butikken og siden det ligger masse software på den som jeg ikke vil ha, tenker jeg formatere. Kan jeg på noen slags måte få brukt den cd key'n som nøkkel etter jeg har reinstallert? Mvh: Kenneth Tangen Endret 28. november 2005 av Cstroke Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 jepp. du kan "få tak i" Windows akkurat som du vil. Det er LISENSEN(CD-key)som teller. Er den kjøpt å betalt, kan du leke pirat så mye du vil "arrr, matey!" Lenke til kommentar
Cstroke Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Men hvordan vet jeg at det er riktig versjon an XP Home? Oem, sp2 etc..? Mvh: Kenneth Tangen Endret 28. november 2005 av Cstroke Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er nok en helt vanlig retail XP home. SP1/2 har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Cstroke Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Det er nok en helt vanlig retail XP home. SP1/2 har ikke noe å si. 5222670[/snapback] Ok, da skal jeg prøve det Takk for kjapt svar! Mvh: Kenneth Tangen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg er ikke helt ovebevist om at det Todenflesk skriver er helt sant. Hvis du har en laptop med forhåndsinstallert OEM Windows vil antakelig ikke nøkkelen på klistrelappen virke med en XP Retail CD. Du må ha en OEM CD ifølge det jeg har lest. Det finnes visst triks for å få det til, men det får du lete opp selv. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det en OEM instalert, vil du trenge XP Home OEM. Den må være av samme språk og tror jeg. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Men hvordan vet jeg at det er riktig versjon an XP Home?Oem, sp2 etc..? Mvh: Kenneth Tangen 5222648[/snapback] høyreklikk på " min datamaskin " > egenskaper, da kommer de opp. system: ----versjon SP2 registrert til:-----( med OEM lisens ) datamaskin spesifikasjonen:------ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå