kverna Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nytt overklokkingsforum bygges i disse dager opp, dette er en privat side som overklokkingsguruer fra bla. ocshoot bruker/vil bruke. Kom å ta en titt, og registrer dere. Kommer mye spennede her, det kan jeg love! www.klokking.com (noe i det hele tatt om siden eller om denne threaden gi meg en pm, ikke la dette bli til noe stygt. Dette var det beste stedet jeg fant, feel free til å flytte til sitt respektive underforum) /Kverna Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 flott ble lei meg når ocshoot måtte legge ned. NeVa Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 *host* look who's talking *host* Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 *host* look who's talking *host* 5222208[/snapback] Duh, spurte eg om morra di? Nei, sikkert et bra forumet det der. Klokking har aldri vært min greie. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ram\minneDiksusjoner som omhandler ram\minne kan diksuteres her Moderator Forman Kanskje lese korrektur etterhvert? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ram\minneDiksusjoner som omhandler ram\minne kan diksuteres her Moderator Forman Kanskje lese korrektur etterhvert? 5222486[/snapback] Er nok på gang ja.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hmmm,, håper dette blir et forum blandt voltmoddere :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Teksten kunne vært litt større for oss gamlinger... Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Her skjer det spennende ting ja.. Likte designet meget godt, og innholdet holder nok høy standard siden det er den gamle ocshoot gjengen... Skal bli spennende å se hva som skjer fremover der. Jeg kommer garantert til å følge med fra tid til annen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Greit her (les: www.klokking.com) er at man ikke trenger å skjekke innom hver dag. Hvis man ikke er på hw.no på en dag må man sitte flere timer og ta igjen masse ot-shit i thread's man følger med på. litt delig ja Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Teksten kunne vært litt større for oss gamlinger... 5233667[/snapback] Bare å endre tekststørrelse det. CTRL+musehjul, eller View > Text Size. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå