Flexi Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Vel.. er det noen som har en ide eller to? Hu har sagt at hu ønsker seg armbånd, t-skorter og sånt.. men jeg vet liksom ikke hva jeg skal kjøpe Endret 28. november 2005 av Flexi Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 sånn out of the blue. hva med armbånd eller t-skjorter? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 du kan jo f.eks kjøpe en fiiin ring da;-) det får dem til å dovne:P Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 T-skjorte Knallfin veske fra mulberry HAWT undertøy fra calvin klein Parfyme fra Mandarina duck Kan minne litt om ønskelisten min...men skulle da være til en jente?right Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Du kan jo kjøpe en t-skjorte eller armbånd til henne, og så lage noe smått til henne ved siden av. Så det blir en litt mer personlig gave. Har du noen bilder av dere sammen kan du kjøpe en ramme og putte dem inn og lage noe fint, for eksempel. Legge litt mer følelser i det liksom. Hadde nok dama likt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 kjøp en parfyme, og en fiiin dvd ellernoe Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 T-skjorteKnallfin veske fra mulberry HAWT undertøy fra calvin klein Parfyme fra Mandarina duck Kan minne litt om ønskelisten min...men skulle da være til en jente?right 5222294[/snapback] og det der koster? (skakke værra dyrt vettu) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 T-skjorteKnallfin veske fra mulberry HAWT undertøy fra calvin klein Parfyme fra Mandarina duck Kan minne litt om ønskelisten min...men skulle da være til en jente?right 5222294[/snapback] og det der koster? (skakke værra dyrt vettu) 5226238[/snapback] ehm, parfymen koster vel rundt 300,- t-skjorta så du vel prisen på selv! men smykker f.eks trenger ikke være så dyre. Bare de glitrer. Veska er dyr, men jeg kan skaffe deg en kopi til 498,- viss du ønsker:P Undertøy fra H&M kan også være ganske ekslusivt, behagelig er det også. Der får du fine sett til litt over 200-lappen! Kanskje dere har sett noen koslige filmer sammen i det siste? Var filmen konge, så kjøp den til henne da, vel! Fin en tøft belte, de finner du også på rimelige butikker! Eller, spør henne hva hun ønsker seg.. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 nisselue er jo ganske morsomt da.. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kjøp noen timer på sånn behandlingsgreier for huden. Spa eller hva det heter. Om ikke så fungerer sydentur oppfulgt med sex, veldig bra. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 T-skjorteKnallfin veske fra mulberry HAWT undertøy fra calvin klein Parfyme fra Mandarina duck Kan minne litt om ønskelisten min...men skulle da være til en jente?right 5222294[/snapback] og det der koster? (skakke værra dyrt vettu) 5226238[/snapback] ehm, parfymen koster vel rundt 300,- t-skjorta så du vel prisen på selv! men smykker f.eks trenger ikke være så dyre. Bare de glitrer. Veska er dyr, men jeg kan skaffe deg en kopi til 498,- viss du ønsker:P Undertøy fra H&M kan også være ganske ekslusivt, behagelig er det også. Der får du fine sett til litt over 200-lappen! Kanskje dere har sett noen koslige filmer sammen i det siste? Var filmen konge, så kjøp den til henne da, vel! Fin en tøft belte, de finner du også på rimelige butikker! Eller, spør henne hva hun ønsker seg.. 5226299[/snapback] Jeg har spurt, men hu sier at hun ikke vet men takk for forslagene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har spurt, men hu sier at hun ikke vet men takk for forslagene 5230068[/snapback] ehhhh Hu har sagt at hu ønsker seg armbånd, t-skorter og sånt.. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Jeg har spurt, men hu sier at hun ikke vet men takk for forslagene 5230068[/snapback] ehhhh Hu har sagt at hu ønsker seg armbånd, t-skorter og sånt.. 5233122[/snapback] Hehe, ja, men når jeg spør hva hu ønsker seg nå så sier hu vet ikke.. En forvirrende berte Endret 30. november 2005 av Flexi Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 T-skjorteKnallfin veske fra mulberry HAWT undertøy fra calvin klein Parfyme fra Mandarina duck Kan minne litt om ønskelisten min...men skulle da være til en jente?right 5222294[/snapback] og det der koster? (skakke værra dyrt vettu) 5226238[/snapback] ehm, parfymen koster vel rundt 300,- t-skjorta så du vel prisen på selv! men smykker f.eks trenger ikke være så dyre. Bare de glitrer. Veska er dyr, men jeg kan skaffe deg en kopi til 498,- viss du ønsker:P Undertøy fra H&M kan også være ganske ekslusivt, behagelig er det også. Der får du fine sett til litt over 200-lappen! Kanskje dere har sett noen koslige filmer sammen i det siste? Var filmen konge, så kjøp den til henne da, vel! Fin en tøft belte, de finner du også på rimelige butikker! Eller, spør henne hva hun ønsker seg.. 5226299[/snapback] Bra vi har noen eksperter her da :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 En forvirrende berte 5233184[/snapback] glad "min" er ganske lett å holde styr på. kjøper etpar cd'er jeg vet hun ikke har og et armbånd så blir hun alltid like glad.. eller. hun later som ihvertfall Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Å kjøpe en cd eller to var jo en god ide Endret 1. desember 2005 av Flexi Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noe som alltid slår an er en pakke med rød sløyfe og følgende innhold: 1. to kinobilletter (ikke van damme filmer) 2. gavekort til et spa, behandling 3. en nydelig ring med diamant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå