Tallemann Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det noen som kan litt programmering her og kunne laget et lite program for meg ? Kun for morro skyld. Programmet skal fungere slik: Det kommer opp forskjellige bokstaver på skjermen, en og en midt på. Bokstavene blinker bare fort og forsvinner igjen ganske umiddelbart. Hver gang en bokstav dukker opp så skal brukeren trykke på space, unntaket er en bokstav som man setter på forhånd. Når den bokstaven dukker opp skal ikke brukeren gjøre noenting. Man skal kunne velge hvor lenge programmet skal sende bokstaver før "spillet" er slutt (f.eks. 5 og 10 minutter). Når seansen er over skal man få frem en oversikt over hvor raskt man trykket (snitt er vel bra) og hvor mange "ikke bokstaver" man trykket på (f.eks. man bestemmer seg før spillet starter for at man ikke skal trykke på G, så skal man i ettertid se hvor mange prosent f.eks. av G'ene man likevell trykket på). Programmet er ment som en hjernetrimmer. Noen som har kunnskap nok og lyst til å lage et slikt programm for morro skyld ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hovedsaklig.. er vel dette forumet basert på å spørre om hjelp når du koder programmet selv... Men hvem vet... kanskje noen føler seg... på tipptopp.. og slenger sammen noe.... Mange dyktige folk her.... men det krever litt... Kan vel prøve selv... på gøy... men har ikke så mye erfaring... selv.. Men det dukker muligens opp noen som slenger sammen noe for deg.. Er du interresert selv i lære deg programmering? Lenke til kommentar
Tallemann Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Da har jeg fått laget programsnutten. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Da har jeg fått laget programsnutten. 5227954[/snapback] Tøft.. får eg se.. nygjerrig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå