Mato Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 jeg vil fåreslå og slå sammen kategoriene OT-Baren og annet i off topic delen av forumet , etter midt syn er det meget små forskeller i disse kategoriene , og derfor ikke noe poeng i og ha 2 , det medfører bare unødvendig klikknig fram og tilbake for og følge med i begge . jeg er klarover at brukerne av Ot-baren er litt mere "sammensveiset" ( di var i vertfal før ) og at det er litt mere som en comunety , men mye av det forsvant når den minstet søppel "statusen" . argumeter for og i mot , synspungter og lingnende motas med glede en poll hadde sikker ikke heller vært så dumt FtZ- -seriøs for en gangs skyld Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg synes de skal holdes skilt, Ot-baren er Ot-baren. Annet, det er annet. Sorry for dårlig forklaring. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Dette er blitt tatt opp tidligere. Personlig holder jeg enda fast ved mine argumenter (fra tråden jeg linker til) mot at de to nevnte kategoriene ikke bør smeltes sammen. Endret 28. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 den tråden hadde jeg helt glemt !! tullete meg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Og med det stenges denne, benytt link som er gitt ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg