staljin Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei, Ser at det er en god del "Trenger hjelp med OC av..." i OC forum, så lurte jeg bare på om ikke det hadde vært mulig å lage en kategori som kunne hete HJELP MED OVERKLOKKING Dette burde følges tett opp av moderatorene. F. eks. Stenge alle "Hjelp til oc..." poster i de andre kategoriene enn den HJELP MED OVERKLOKKING. Vet at i HW.no forum er det "Hjelp med kjøp/salg av..." kategori, men alikevel det blir postet mange slike poster i gjelende kategoriene (RAM/HK/CPU). Dette følges ikke opp av moderatorene. Takker for alle innspill. Staljin Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Man har jo allerede: -Overklokking av CPU -Overklokking av skjermkort -Overklokking generelt Disse burde jo dekke området. Å åpne en ny med akkurat samme greia tror jeg neppe blir gjennomført. Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Mener at alt relatert til overklokking passer nokså fint innenfor nettopp denne kategorien. Og staljin: spm. som "hva er overklokking, og hvordan gjør jeg det?" Vil nok ikke bli mer akseptert med en spessifisert katogeri, uansett hvor mye du har lyst til å svare på de samme spørsmålene - om og om igjen Lenke til kommentar
staljin Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Man har jo allerede: -Overklokking av CPU -Overklokking av skjermkort -Overklokking generelt Disse burde jo dekke området. Å åpne en ny med akkurat samme greia tror jeg neppe blir gjennomført. 5222042[/snapback] enig, men det er sikkert en del som begynne å iritere seg over de samme spørsmålene, om og om igjen. Tenkte det kunne, muligens, vært litt mer strukturert diskusjon på denne måten. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg tviler på at det er grunn nok for dette. Egentlig kunne man klart seg med overklokking generelt, men for å ha litt mer orden er det to ekstra kategorier. De fleste som poster i kategoriene trenger nettopp hjelp til overklokking, så det er jo smør på flesk og det skaper egentlig bare enda mer rot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå