Msport Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Har prøvd å søke litt rundt på forumet her nå, uten stort hell. Leter etter en liten flash basert mp3 spiller på 512 eller 1024mb som man ikke behøver å ha noe eget program for å laste over musikken med. Gjerne en som heller ikke behøver kabel, men bare stikkes rett i usb porten. Ikke noen ulempe at den spiller bra! Er det noen som har noen stalltips? På forhånd takk Endret 28. november 2005 av Msport Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hvor mye penger hat du 1024mb er denne et gody valg.... Har hat den selv, veldig god spiller til en god pris, den finnes også med 512mb også.... Lenke til kommentar
Msport Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hvor mye penger? 1000-1200 kr tipper jeg. Nevnte det ikke i første posten, men det er bror min som skal ha den. Ha vil ha en liten en i tillegg til Ipodene) sin, men slippe programvare for å legge inn musikken. Ipod Shuffel er ikke noe alternativ da de som konstruerte den glemte skjerm...... (skjønner st det var med vilje, men noe som gjør at jeg aldri vil eie en slik!) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hva med de jeg anbefalte ovenfor? Lenke til kommentar
Msport Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Jeg kunne tenkt meg dem, men bruttern ønsker seg en med radio. Noen gode tips? Selv er jeg lykklig med min Creativ Zen Micro! Er med overalt: på tur, garasjen når jeg skrur eller prøver meg som snekker osv osv. Men det var litt off-topic... Takk for tips som har kommet og de som kommer Endret 29. november 2005 av Msport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå