meastp Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Heisann! MD'n min, som jeg hater for den fordømte programvaren, tar snart kvelden. Jeg trenger å investere i en ny mp3-spiller. Skal være driverløs og helst fungere som en vanlig minnepinne. Skal ha over 2GB minne. Bør ha display. Kan ha eq, bare et pluss. Bør ha et fornuftig system for å sortere filene. Helst navn eller id3-basert. Batteritiden bør være god. Samme om det er utskiftbare eller oppladbare batterier. Ikke usb-lading. ...og her kommer bomben: har litt lyst på .ogg-støtte, da. Finnes dette i det hele tatt? Er litt i tvil. Har den alt utenom .ogg-støtte, kan jeg vurdere det.. Endret 29. november 2005 av meastp Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tror ikke det finnes mp3 spillere som kan fungere driverløst, og samtidig sortere etter id3 (siden id3 informasjonen vanligvis lagres i et bibliotek på spilleren). Eneste flash baserte spilleren som jeg kommer på som har mer enn 2GB kapasitet er Apple iPod Nano 4GB, men den er ikke driverløs (krever iTunes for å overføre musikk, men du kan dra vanlige filer inn på den som en minnepinne), og den må lades via USB. (Du kan få kjøpt en vegg-lader for ca 250kr). Ogg støtte har den heller ikke. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Nei, iPod er uaktuelt. Kan jo ha "filnavn-sortering" også. Synd at det ikke lages flere spillere med høyere kapasitet enn 1gb... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Problemet er at det koster for mye, velg deg heller en hardiskbasert med f.eks 4gb. Slike spillere tåler ganske mye nå, mye bedre enn tidligere. Men allikevel kan ikke sammenlignes med hvor mye en flashbasert tåler. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hmmm... hvordan er det hvis jeg bytter til harddiskbasert, da? Tilfredsstilles de andre kravene mine? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Iriver har ogg-støtte, de har vel flash og harddisk spillere, du sjekke ut dem. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ikke .ogg på noe over 1gb Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 jo? https://prisguiden.no/produkt/31531 Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Tja, den så jo ikke så dum ut... litt dyr, men... iriver har jo ublu priser jevnt over, de.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Joa er enig, men kvaliteten er super på de spillerne. Hadde jeg hatt pengene så ville valget mitt blitt iriver, men har nå kjøpt meg sony pga prisen. men du får med fargeskjerm, radio, opptaker ++ Lenke til kommentar
meastp Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Og poenget med fargeskjerm er? opptaker er jo litt gøy... så kan jeg jamme med meg selv... Må nok spare litt da, ja... i tillegg til at jeg skal ha meg ny sykkel + div sykkelutstyr til våren + julegaver og russ... dette kommer til å ta tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå