Gå til innhold

Prosessor :) CPU :(

Guggelibu

Anbefalte innlegg

Prosessoren er topp! Men hvis du skal kjøpe denne prosessoren, anbefaler jeg å bestille en ny cpu og/eller kjølepasta samtidig! Da jeg starta dataen for første gang med prosessoren, holdt den ca. rundt 20-30 i en stund...Etter at jeg klokka den til 3.8, klikka lydkortet i HK, og måtte formatere Hardisken. prosessor holder nå på rundt 50-55 uten load...og da er det ikke tanke på å klokke!

Lett nok å installere...jeg brukte 5-10 min. Må presse cpu`en innover for at man skulle få til å feste den.

Prosessor:)) Cpu:((

5221460[/snapback]

Jaha. . . så man burde altså kjøpe ny cpu hvis man skal ha denne prosessoren. . . det var noe nytt! ihvertfall for meg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja. Synd at det er noen som synes dette er morsomt.

5236897[/snapback]

vel, hvorfor syntes du ikke denne var morsom? du syntes tydeligvis at "Slutt, ellers gir jeg deg minus!"-tråden var artig, og der er det jo også en som har tabbet seg ut. . . hvorfor er den så mye morsommere? det klarer jeg faktisk ikke å skjønne. . . :hmm:

Lenke til kommentar
vel, hvorfor syntes du ikke denne var morsom? du syntes tydeligvis at "Slutt, ellers gir jeg deg minus!"-tråden var artig, og der er det jo også en som har tabbet seg ut. . . hvorfor er den så mye morsommere? det klarer jeg faktisk ikke å skjønne. . .  :hmm:

5237193[/snapback]

Fordi det er et mye bedre gullkorn. Skjønte du det?

Smaken er som den forplute RÆVA di, den er delt i to.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...