Guggelibu Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Prosessoren er topp! Men hvis du skal kjøpe denne prosessoren, anbefaler jeg å bestille en ny cpu og/eller kjølepasta samtidig! Da jeg starta dataen for første gang med prosessoren, holdt den ca. rundt 20-30 i en stund...Etter at jeg klokka den til 3.8, klikka lydkortet i HK, og måtte formatere Hardisken. prosessor holder nå på rundt 50-55 uten load...og da er det ikke tanke på å klokke! Lett nok å installere...jeg brukte 5-10 min. Må presse cpu`en innover for at man skulle få til å feste den. Prosessor:)) Cpu:(( 5221460[/snapback] Jaha. . . så man burde altså kjøpe ny cpu hvis man skal ha denne prosessoren. . . det var noe nytt! ihvertfall for meg! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 *humre* haha... Forkortelser kan tydeligvis være forvirrende for nykommere. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det var vel ikke så morstomt vel? DETTE er morsomt! En kompis trodde CPU og CUP var det samme! haha! Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 omg... finnes det virkeli så dumme folk? eller så er dem noe n00bs i dataverden =) Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 jeg flirte når jeg leste det første dag, men jeg måtte flire en gang til nå Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jaja. Synd at det er noen som synes dette er morsomt. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Jaja. Synd at det er noen som synes dette er morsomt. 5236897[/snapback] vel, hvorfor syntes du ikke denne var morsom? du syntes tydeligvis at "Slutt, ellers gir jeg deg minus!"-tråden var artig, og der er det jo også en som har tabbet seg ut. . . hvorfor er den så mye morsommere? det klarer jeg faktisk ikke å skjønne. . . Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 kan ikkje si at eg så humoren akkurat. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 vel, hvorfor syntes du ikke denne var morsom? du syntes tydeligvis at "Slutt, ellers gir jeg deg minus!"-tråden var artig, og der er det jo også en som har tabbet seg ut. . . hvorfor er den så mye morsommere? det klarer jeg faktisk ikke å skjønne. . . 5237193[/snapback] Fordi det er et mye bedre gullkorn. Skjønte du det? Smaken er som den forplute RÆVA di, den er delt i to. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 NorthGarden du er altid så negativ.. syns den var litt genial Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ja, kanskje jeg er det, men det er meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Stenges, dette er ikke et gullkorn fra dette forumet. Les Sticky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg