olahli Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hei jeg skal begynne å programmere litt i c++, så lurte jeg litt på hva dere betrakter som det beste gratisprogrammet for c++ Lenke til kommentar
miXer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hvis du ikke kan noe om programmering fra før anbefaler jeg å ikke begynne rett på c++. finns det noen gratisprogrammer altså? Lenke til kommentar
olahli Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 jeg kan litt om programmering, nok til at jeg har lyst å prøve meg i allefall.. ja tror da d er gratisprog. der ute.. hva med DEV? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Disse er jo gratis: 1) Visual C++ 2005 Express edition (fa Microsoft) 2) C++ Builder fra Borland. jeg vet ikke hvilken av disse som er best.. men det vet sikkert andre... dukan jo teste ut hvilken av de du liker best også da begge er gratis... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Em du vil isje begynne med C++ då vil du mest sannsynlig miste interessen fort.... Begynn heller med Visual Basic.NET hvor du vil se resultater mye raskere og koden er mer lett lest.. For øvrig kan du lage alt du kan i C++ i VB.NET Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Em du vil isje begynne med C++ då vil du mest sannsynlig miste interessen fort....Begynn heller med Visual Basic.NET hvor du vil se resultater mye raskere og koden er mer lett lest.. For øvrig kan du lage alt du kan i C++ i VB.NET 5222388[/snapback] Olahli skrev at han skulle lære seg C++, så hvordan kan du påstå at han ikke vil det? MS C++ Express er en bra gratisprogram, og om han ønsker en litt "snillere" inngang til C verdenen er C# et bedre valg enn VB. Alle tre er gratis fra MS i Express utgave. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Greit det hva feil av meg å annta at han hva ny til programmering... og isje hadde erfaring fra noen andre.. feil.. Men en som er ny burde ikke begynne med C++ anyway Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har hørt at programmer kompilert i C++ Express bare kjører på den maskinen det var skrevet på (mer sannsynlig kompilert på) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det kan godt være slik, men det høres merkelig ut. Iallfall kjører programmer kompilert i VB.net 2005 Express på alle maskiner (men VB.net krever .NET Framework ). Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Editor: ConTEXT Kompilator: MinGW http://www.context.cx/download.html http://www.mingw.org/download.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå